Når synker magen?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Mamma syns magen min har sunket veldig i det siste. Er det for tidlig? 33+3 i dag :)

Magen min har vært lav omtrent hele tiden så vanskelig å si i mitt tilfelle værtfall, var slik med førstemann også:)

Vet ikke helt . Jeg synes selv magen min ser lavere ut men tror det litt mer å si forhold til hvordan han ligger. Satt og så på bilder fra forrige fødsel og kunne akkurat si at magen var så sunken egentlig.
Sett sammen to bilder og se om du kan sammenligne:-)

Var og tok mer gravidebilder i dag. Denne gangen i undertøy i studio... Og må si jeg fikk litt sjokk når jeg så hvor stor magen min var blitt nå altså. Helt sykt :o

Magen min sank en del i uke 34 (mener jeg) med første, men det var vel på den tiden hun festet seg også. Mulig det har noe med saken å gjøre?:p her er den hvertfall ikke sunket enda, men nå er jeg bare 30+4 og han er overalt inni her hele tiden:p

Jeg husker ikke når den sank. Men synes generelt magen er så annerledes denne gangen enn sist gang. Sist så var magen stor og mer fyllt på et vis. Så da merket jeg når babyen la seg med hode ned. Men husker ikke om den sank da, eller om det skjedde senere.

Denne gangen er ikke magen kulerunn (selv om den føles helt proppa..). Jeg kjenner konturene av babyen mer denne gangen. Og føler vel kanskje at babyen generelt sett ligger litt lengre ned enn første gang.
Rart at det er så forskjellig...

Var og tok mer gravidebilder i dag. Denne gangen i undertøy i studio... Og må si jeg fikk litt sjokk når jeg så hvor stor magen min var blitt nå altså. Helt sykt :o
Hei Hvor i Oslo tok du gravidbilder og hva det koster..? Har også lyst å ta noen bilder med magen

Hei Hvor i Oslo tok du gravidbilder og hva det koster..? Har også lyst å ta noen bilder med magen
Svigerinnen min gjorde det, i Bergen :) hun jobber som fotograf.
Men du får bare Google eller spørre på noen grupper på Facebook hvis du ikke kjenner noen som tar bilder :)

Back
Topp