Når synker magen?

babyi2013

Flørter med forumet
Når er det vanlig egentlig? Synes min ser ut til å være langt ned allerede nå, ser ut som den henger hvis dere skjønner :p

Vi er vel ikke så langt unna? De vil jo som regel synke ned i bekkenet og feste seg etterhvert, så da synker vel magen også? Jeg var 32 uker når førstevesla festet seg, nå derimot er det gnaging under ribbeina, så kan godt synke litt ned her også :D

Min mage sank aldri sist selv om jenta ar langt nedi bekkenet og festet. Jeg er liten og hun var stor så hun tok hele plassen i magen min..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her begynte den å synke i veke 30 denne gangen.. (1 uke siden) forje gang gjekk det ikkje ann å se at eg var gravid nesten dermed ikkje om magen sank heller.. :p

Tenkte på dette da jeg var ferdig i dusjen idag. Syntes magen min har sunket og begynner langt nede novarehuset faktisk ikke dette fra de andre, husker heller ikke når de festa seg, hjernekapastieten min er minska etter jeg ble gravid...

Det lurer jeg også på. Han ligger utrolig høyt oppe, og jeg har et synlig skille der hvor trusen starter, der går plutselig magen rett ut.. Pluss at magen går HELT opp i ribb-bena. Fryktelig. Ubehagelig, så jeg gleder meg max til han synker!

Det lurer jeg også på. Han ligger utrolig høyt oppe, og jeg har et synlig skille der hvor trusen starter, der går plutselig magen rett ut.. Pluss at magen går HELT opp i ribb-bena. Fryktelig. Ubehagelig, så jeg gleder meg max til han synker!
Samme her. Legen sa han lå høyt forrige uke også. Jeg kjenner tydelig en hard klump laaaangt oppe i magen, og der er altså rumpe eller rygg. Så når han finner ut han skal sparke fra litt, så blir det opp i ribbeina ja ;)

Back
Topp