når synker magen i forhold til fødsel?

Ollebolle87

Flørter med forumet
Magen min har sunket ganske, og kjenner et sykt trykk mot blæra konstant. Lurer på om noen av dere som har født før kan si meg om dette er tidlig?

min mage hdde synket i uke 39, men ner ikke hva som er vanlig[8|]

Jeg husker ikke når magen min sank sist, men nå er det 1 mnd siden jordmor påpekte at magen min hadde sunket. Så det var vel i uke 30 da. Jeg går også med masse nedpress og kynnere.. Men tror jeg har igjen noen uker til for å si det sånn.. Skal til jordmor på tirsdag, blir spennende å høre hva hun sier!

Magen min sank ikke sist, tror nok svaret på dette som på alt annet i svangerskapet blir, dette er veeldig individuelt [:)][:)]

Alle sier til meg at magen min har sunket, men jeg synes ikke det selv, men jeg har også kjent mye nedpress i det siste, ordentlig ubehagelig og til tider vondt...

Magen min sank for ett par uker siden synes jeg.. Da var jeg ca 30 uker på vei.. :S
Kjenner spesielt nedpress når jeg går på do. hmm..

ORIGINAL: bolla82

ORIGINAL: janem86

Jeg husker ikke når magen min sank sist, men nå er det 1 mnd siden jordmor påpekte at magen min hadde sunket. Så det var vel i uke 30 da. Jeg går også med masse nedpress og kynnere.. Men tror jeg har igjen noen uker til for å si det sånn.. Skal til jordmor på tirsdag, blir spennende å høre hva hun sier!

Tror jeg og har det, can you explain the feeiling ?? =) hehe
Her er magen steinhard og har vært sånn de siste to dagene, helt ekkelt, kjennes ut som jeg har blåmerker på innsiden og :S litt aua!! og mye vondt i skambenet ( ? )

Tja, jeg sliter litt med å beskrive følelsen egentlig. Men magen er ofte steinhard, også får jeg vondt nederst i magen. Veldig vondt til tider, men det går fort over. Dette tror jeg ganske sikkert er kynnere. Nedpress får jeg når jeg går. Kjennes ut som hodet til lille bebbis ligger å dytter på mellom beina og vil ut. Da hender det at jeg bare må stoppe helt, og begynne å gå igjen i veeeeldig sakte tempo!
Vet ikke om du ble noe klokere men.. :p

Magen min sank aldri sist gang. Og siden denna jenta sitter i seteleie så synker vel den ikke denne gangen heller[8D]

Magen min sank veldig nå mellom uke 31 og 32. Da merket jeg det selv, og så det tydelig på magebildene.. Var hos legen 2 dager før jeg fødte og da kommentere han at magen min var veldig hard, trodde bare det var pga en kynner men den var sånn hele tiden [8D] Fikk også bekreftet at hodet lå ned.

Jeg fødte 2 uker etter magen sank, men som Tønna sier, tror dette er veldig individuelt fra svangerskap til svangerskap [:)]

Første gang sank aldri magen, men 2. gang sank den i uke 30 ca.
Magen nå sank ned for 1 uke siden, kjennes ut som om jeg har en melon mellom bena. [8D] Har sinnsykt nedpress, litt sånn følse av å måtte trykke ut det som er der nede Bæsjefølse, hehe[;)]

Back
Topp