Når symptomene forsvinner

Bolle3

Flørter med forumet
Jeg som hver natt tisset opptil 3 gr om natten- i natt tisset jeg ikke.

Jeg som flere ganger i løpet av dagen får kvalmebyger- ikke i går.

Jeg som flere ganger blir svimmel når jeg reiser meg- ikke i går.

Jeg som puster og peser bare opp trappen- ga seg igår...

Bekymret.

Kjenner til følelsene dine. Hos meg har også alt av symptomer vært borte de siste dagene. Har vært kvalm hele dagen tidligere, måtte spise hele tiden og legge meg 1830. Nå er jeg ikke kvalm, trenger ikke spise så mye og får ikke sove på kvelden...

Slitsomt at man skal bli så bekymret for alt hele tiden. Men jeg prøver å si til meg selv at det er helt normalt med varierende grad av symptomer. Kanskje har vi fått slappet av mer pga litt fridager og derfor blir ikke symptomene like kraftige? Krysser fingrene for at det er helt normalt.

Hvor langt på vei er du? Jeg er 9+1.

Jeg har alle nesten alle symptomene, men er uansett fortsatt bekymret. Man skal egentlig prøve å nyte graviditeten, men det er ikke lett må jeg si...hører og leser så mye. Håper alle klarer å fullføre graviditeten med god helse[emoji114][emoji177]

Sniker fra desember.

Jeg hadde kun et eneste symptom og det var ømme bryster. Etter hvert ble de mindre og mindre ømme. Etter det har jeg ikke merket noe til noenting. Men alt står bra til :)

• Liker
Reactions: Ada
Jeg som hver natt tisset opptil 3 gr om natten- i natt tisset jeg ikke.

Jeg som flere ganger i løpet av dagen får kvalmebyger- ikke i går.

Jeg som flere ganger blir svimmel når jeg reiser meg- ikke i går.

Jeg som puster og peser bare opp trappen- ga seg igår...

Bekymret.

I natt tisset ikke jeg heller, sov hele natta, har skjedd noen ganger i dette svangerskapet, og her er alt i skjønneste orden, var på ul i går 10+1.:)

Jeg har også vært svimmel før, men nå er det lite av det.

Sender en klem :Heartpink

I går og idag har kvalmen forsvunnet, litt stresset om alt er bra!
Men enda vonde pupper[emoji31]

Back
Topp