Når symptomene blir borte.

Mamma-til-3

Forelsket i forumet
Jeg har ikke hatt så mye symptomer enda, jeg er bare 4+5 i dag og går å venter på kvalmen som har brukt å komme i uke 5/6.
Men i dag når jeg våknet så var ømheten i puppene borte og jeg føler meg slett ikke gravid. Kan dette vere ett tegn på at noe er galt? Eller helt normalt?
I mine andre svangerskap har jeg ikke merket så mye til ømheten, men i dette så har de vert så veldig øm, frem til nå...
 
Sånn har jeg det ofte ømme pupper en dag og bortevekk dagen etter også vips så dukker de opp igjen. Samme med kvalmen også, har ikke vært særlig kvalm kunn lit uggen innimellom.
Jeg velger å tro det er vanlig
 
Jeg har ikke hatt så mye symptomer enda, jeg er bare 4+5 i dag og går å venter på kvalmen som har brukt å komme i uke 5/6.
Men i dag når jeg våknet så var ømheten i puppene borte og jeg føler meg slett ikke gravid. Kan dette vere ett tegn på at noe er galt? Eller helt normalt?
I mine andre svangerskap har jeg ikke merket så mye til ømheten, men i dette så har de vert så veldig øm, frem til nå...

Jeg bekymerer meg for akkurat det samme. Føler meg ikke gravid. Jeg har ikke hatt noen symptomer, bare positive tester. Ingen kvalme, tretthet eller oppblåstehet feks og puppene er helt som vanlig. Burde sikkert vært glad for det også, men når jeg ikke kjenner noe, blir jeg bekymret. Er 4+6 i dag.
 
Jeg bekymerer meg for akkurat det samme. Føler meg ikke gravid. Jeg har ikke hatt noen symptomer, bare positive tester. Ingen kvalme, tretthet eller oppblåstehet feks og puppene er helt som vanlig. Burde sikkert vært glad for det også, men når jeg ikke kjenner noe, blir jeg bekymret. Er 4+6 i dag.

Uff! Jeg har hatet alle symptomer i tidligere svangerskap men nå som jeg står uten så er det også feil[emoji86]
Forstår at du er bekymret, men vi får nok bare tenke at der er normalt og så kommer vel de plagsomme symtomene til oss og tidsnok[emoji6]
 
Sånn har jeg det ofte ømme pupper en dag og bortevekk dagen etter også vips så dukker de opp igjen. Samme med kvalmen også, har ikke vært særlig kvalm kunn lit uggen innimellom.
Jeg velger å tro det er vanlig

Så det kan pluttselig dukke opp igjen altså?
Godt å høre at det mest sannsynlig er normalt[emoji4]
 
Min er erfaring er at symptomer kommer og går. Det trenger ikke bety noe:)
 
Jeg har ikke hatt så mye symptomer enda, jeg er bare 4+5 i dag og går å venter på kvalmen som har brukt å komme i uke 5/6.
Men i dag når jeg våknet så var ømheten i puppene borte og jeg føler meg slett ikke gravid. Kan dette vere ett tegn på at noe er galt? Eller helt normalt?
I mine andre svangerskap har jeg ikke merket så mye til ømheten, men i dette så har de vert så veldig øm, frem til nå...


Jeg har det også akkurat sånn! ☺️ Ingen dager er like.. har vært kjempebekymret nå i 3 uker, men det ser ut som om det bare er sånn det skal være for meg denne gangen ☺️ Ulike symptomer som kommer og går i hytt og pine.. Synes til og med puppene ble mindre en periode.. Har googlet masse, og det virker som om vi er mange i samme båt! De som kan det sier også at det er helt vanlig at symptomer kommer og går de første 12 ukene, så vi får bare puste med magen og stole på at kroppen fikser dette! ☺️
 
Jeg har det også sånn! Går å venter på kvalmen, og klarer ikke helt å nye fravær av symptomer :p
 
Takk for beroligende svar damer![emoji4][emoji173]️ ømheten kom forresten tilbake nå i ettermiddag/kveld så da roer jeg meg med at alt er ok[emoji4]
 
Jeg har kjent på både småkvalme, dårlig konsentrasjon, trøtt/slapp, humørsvingninger, oppblåst mage, ømme bryster osv. de siste to ukene, mens i helga har kroppen føltes tilnærmet normal med bare få unntak. Jeg blei derfor litt urolig i går kveld, men nå som jeg er i gang med arbeidsuka igjen kjenner jeg alt kommer tilbake for fullt, så det viser bare hvor "var" kroppen min er på å ro og hvile [emoji173]️
 
Jeg har kjent på både småkvalme, dårlig konsentrasjon, trøtt/slapp, humørsvingninger, oppblåst mage, ømme bryster osv. de siste to ukene, mens i helga har kroppen føltes tilnærmet normal med bare få unntak. Jeg blei derfor litt urolig i går kveld, men nå som jeg er i gang med arbeidsuka igjen kjenner jeg alt kommer tilbake for fullt, så det viser bare hvor "var" kroppen min er på å ro og hvile [emoji173]️

Så godt å høre[emoji4]
 
Her svinger det fra dag til dag og i løpet av en dag også for så vidt...
 
Symptom kan koma å gå. Så lenge du ikkje har noko anna grunn til å tru at noko er gale, ville eg berre prøvd å slappe av og ha trua. Og ver glad du ikkje har dei værste symptoma!
 
Noen som har erfaring med at kvalmen kommer og går? Har vært kvalm den siste uka, ikke sånn at jeg har kasta opp, men sånn at jeg ikke har hatt lyst på mat selvom jeg har vært kjempesulten! I dag har jeg plutselig vært nesten helt normal.. :/ ikke at det er moro å være kvalm, men frykten dukker jo opp når ting blir annerledes.. :p
 
Noen som har erfaring med at kvalmen kommer og går? Har vært kvalm den siste uka, ikke sånn at jeg har kasta opp, men sånn at jeg ikke har hatt lyst på mat selvom jeg har vært kjempesulten! I dag har jeg plutselig vært nesten helt normal.. :/ ikke at det er moro å være kvalm, men frykten dukker jo opp når ting blir annerledes.. :p

Jeg har kvalme som kommer å går. Tror det er ganske så normalt.
 
Back
Topp