Når stoppe med Crinone?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Håper dette er riktig sted å stille spørsmålet :)

Jeg er 15 dpo i dag og har fortsatt negative tester (Babyplan strimler), men ingen tegn til mens enda. Har gått på Pergo og nå Crinone, men er usikker på om jeg skal fortsette å ta dette til mensen dukker opp? Har skjønt at dette kan utsette mensen, men den har jo selvfølgelig ikke gjort det de to forrige forsøkene med hormoner.

Har murringer som er veldig annerledes enn ved mens, men dette kan jo være både hormonene og at jeg ønsker at det skal være noe annet. Men hva er oddsen for at testene plutselig kan bli positive så sent... Nå kommer det opp skyggestreker på ALLE testene :arghh:

Men altså, slutte med Crinone eller fortsette til mens kommer?
 
Negativ test 14 dpo da slutter/sluttet jeg :)
 
Klinikken jeg har fått crinone fra sa jeg skulle ta 2 dager etter IKM dato, så jeg hadde nok sluttet 15 DPO om du har passer forventet IKM + 2 dager. :)
 
Klinikken jeg har fått crinone fra sa jeg skulle ta 2 dager etter IKM dato, så jeg hadde nok sluttet 15 DPO om du har passer forventet IKM + 2 dager. :)

Jeg er én dag over IKM nå, så jeg tok i dag bare for å være på den sikre siden. Heller en for mye. Men er det like negativt i morgen, så avslutter jeg bare.

Takk for svar, begge to! :)
 
Back
Topp