Når startet..

mie84

Glad i forumet
Når startet kvalmen hos dere som er plaget med dette? Føler jeg har vært kvalm og uggen i en evighet nå, startet i uke 5 og har gradvis økt i styrke siden da.

Her startet det litt i uke 4, men slo meg ikke ordentlig ut før litt ut i uke 6, siden har den bare økt på, er nå 9 + 4.

Med førstemann var jeg bare kvalm (kastet ikke opp), da begynte det å gi seg rundt uke 12 og var helt over i uke 15.

Med andremann var det både kvalme og oppkast, ble litt bedre etter uke12-15, men kastet opp til godt etter uke 20.

Denne gangen er det igjen kvalme og oppkast, men håper bedringen kommer tidligere enn sist.

Trur egentlig det begynte med en gang jeg blei gravid..var skikkelig dårlig i 5 uker før jeg fikk positiv test(da var jeg 5 uker). og det har blitt verre og verre etterhvert,fra jula og etter det har jeg vært mega super kvalm og sliter til tider med å få i meg både mat og drikke :( i morra er jeg 12 uker og skal lissom være kvitt det verste..men har ikke helt trua på det altså :(

Det begynte i uke 5 og fortsatt er det sånn. Nå har jeg begynt å kaste opp en stund etter jeg har spist også så nå er det på vei til å bli likedan som i første svangerskap :(

i 4 uke var jeg dårlig (kvalm+luktet alt forferdlig+ svimmel+ ingen oppkasting). Er 11+2 idag og er like dårlig. ORKER IKKE MER. Er irritert over at jeg var/er det lenge nå :-( :-(

Huff!!! Ja, det er ikke mye kjekkt dette...gleder meg til kvalmetiden er over og kan begynne å glede meg ordentlig over graviditeten

Her startet kvalmen allerede 3dpo !!! Og den har ennå ikke gitt seg, er nå 8+3.

Begynte ordentlig i uke 5. De andere gangene ble det bedre fra uke 12 og forsvant helt i uke 16... Maaange uker igjen...

i uke 6/7 og holder på ennå, det som har funket siste 1/2 ukene er å spise ofte.

Back
Topp