Når startet kvalmen

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Er mye kvalm her inne :) Men jeg lurer litt på når den startet hos dere. Og om det var rett på med skikkelig intens kvalme og spy eller om det bare ble værre med ukene.

Er mye kvalm her inne :) Men jeg lurer litt på når den startet hos dere. Og om det var rett på med skikkelig intens kvalme og spy eller om det bare ble værre med ukene.

forrige svangerskap hadde jeg ikke kvalme en dag. Nå slapp jeg unna til midten av uke 7. Men er bare uggen. Så lenge jeg holder magen igang (mao: så lenge jeg spiser regelmessig) går det greit! Det er når sulten vanligvis kommer at den nå er byttet ut med kvalme for min del. Uke 9+0 imorgen. To be continued. Jeg er jo tross alt en av de heldige, sånn sett

Begynte å spy 6+5. Kvalmen kom snikende og gradvis ca en uke tidligere.

kom nesten nøyaktig 6+0...og på to dager ble det ille at jeg måtte bli sykemeldt...så kom nærmest kastet på meg. Er her fortsatt da. 8+0 i morgen.

Her er det som sist, da jeg gikk med jentungen. Er kvalm og uggen. Men ikke kastet opp. Holder det i sjakk ved å spise når det blir ille, eller ikke spise for mye. Hadde det ikke slik med guttene. Bare håper det ikke blir værre enn dette :)

Jeg begynte å bli småkvalm i uke 5/6, og det tok seg veldig opp i uke 7, ille i uke 8.

Rundt 6 uker, ikke så mye oppkast. Mest brekninger og kvalme. Hjelper mye med mat :)

I dag kjente jeg første tegn til kvalmen (8+6)... hadde (og har fortsatt et lite) håp om at jeg skulle være så heldig å slippe unna:-)

Jeg var kvalm og svimmel 1 uke etter eggløsning faktisk! Var overbevist om at jeg hadde blitt syk

Kom snikende. Husker ikke nøyaktig, men begynte vel å komme snikende i slutten av uke 6 tror jeg.

Kommet og gått litt siden uke 5, er bare 6+4 nå og går fortsatt over når jeg spiser:happy:

Kom brått og brutalt idag, 6+4 :yuck: følt meg uggen siden jeg stod opp, fikk i meg frokost å følte det gikk over. Men plutselig kom kvalmen å det var bare å løpe på do!

Uke 5. Nå er jeg 8+5 og har hatt det helt Forferdelig. Vært sykemeldt i 3 uker, men virker som det begynner å bli litt bedre nå. Vært i mye bedre form idag. Bare litt småkvalm innimellom, spesielt hvis jeg er sulten :)

Jeg var uggen og ble litt kvalm av mat lukt osv, men nå i morrest har jeg virkelig hengt over doskåla.. 8+4

Back
Topp