Nysgjerrige siljemor

Andre møte med forumet
Hei damer.

Jeg går på blodfortynnende medisiner, Albyl-e fordi jeg har risiko for svangerskapsforgiftning. (Førstegangsfødende) Dette har fungert bra så langt, men nå er jeg snart i uke 37 og skal fått beskjed om å slutte på det.

Jeg lurte derfor på litt erfaring rundt dette.

Når fødte dere etter dere sluttet på Albyl-e? Hvilken uke, vaginal fødsel eller keisersnitt?

Fikk dere påvist svangerskapsforgiftning etter dere sluttet på Albyl-e?
 
Hei damer.

Jeg går på blodfortynnende medisiner, Albyl-e fordi jeg har risiko for svangerskapsforgiftning. (Førstegangsfødende) Dette har fungert bra så langt, men nå er jeg snart i uke 37 og skal fått beskjed om å slutte på det.

Jeg lurte derfor på litt erfaring rundt dette.

Når fødte dere etter dere sluttet på Albyl-e? Hvilken uke, vaginal fødsel eller keisersnitt?

Fikk dere påvist svangerskapsforgiftning etter dere sluttet på Albyl-e?

Jeg gikk på Albyl-E fra staren av svangerskapet og helt frem til fødsel. Jeg fødte vaginalt dagen etter termin.
Jeg fikk svangerskapsforgiftning i det første svangerskapet i uke 36 og med andremann fikk jeg det rett før termin.
 
Forrige svangerskap gikk jeg på albyl-e frem til tre uker før termin, endte opp med fødsel i slutten av uke 38 (vaginal). Ingen svangerskapsforgiftning etter slutt.
 
Back
Topp