Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mesteparten vi også, men type tvillingvogn, en bilstol til, to sprinkelsenger og slikt.. Man blir jo aldri trygg..Tja. Jeg hadde jo en del fra før, i tillegg til at jeg visste vi kom til å arve en del. Kjøpte litt etter hvert etter OUL på brukt-markedet, for da tenkte jeg at jeg eventuelt ikke tapte noe på å selge videre igjen (og da tenker jeg ikke kun på å miste den ene i magen, men også litt tvillingutstyr jeg rett og slett ikke vet om vi får bruk for). Handlet mer og mer av det som skulle kjøpes nytt etter kontroller utover sånn uke 20-24. Jeg har ventet litt på salg og slikt og. Nå er ikke jeg sånn ekstrem redebygger uansett da. Du må jo bare kjøpe inn når du selv vil. ❤
Har mesteparten vi også, men type tvillingvogn, en bilstol til, to sprinkelsenger og slikt.. Man blir jo aldri trygg..
Kanskje vente til etter OUL ihvertfall..
Ser for meg at det blir trangt med to i en sprinkelseng, men de er jo gjerne mindre enn en baby til termin, så det går vel noen måneder?To sprinkelsenger har jeg ikke kjøpt, og kommer ikke til å kjøpe før de er større. De får ligge sammen i starten (i den ene vi har fra før).
De andre tingene du nevner tok jeg på salg etter uke 20/24-ish.
Ser for meg at det blir trangt med to i en sprinkelseng, men de er jo gjerne mindre enn en baby til termin, så det går vel noen måneder?
Ser for meg at det blir trangt med to i en sprinkelseng, men de er jo gjerne mindre enn en baby til termin, så det går vel noen måneder?
Etter en privat ultralyd i uke 14 da fikk vi vite kjønn ogsåNår følte dere dere trygge på at det kom til å gå bra, så dere turte å kjøpe inn to av alt?
Når følte dere dere trygge på at det kom til å gå bra, så dere turte å kjøpe inn to av alt?
Skal kjøpe inn 2 vi å, men at de deler i starten, de er jo vant med å sove sammen så føles sikkert tryggere å kanskje?Mine deler seng enda, de er tre måneder
Men har kjøpt inn to senger, den ene sover de i på dagtid.
Startet vel på alvor med innkjøp etter OUL. Prøvde å finne vogna vår brukt på finn ganske lenge, men var vanskelig å finne noe til "riktig" pris.. Kjøper ikke ei vogn brukt til 70-80% av nypris.
Skal kjøpe inn 2 vi å, men at de deler i starten, de er jo vant med å sove sammen så føles sikkert tryggere å kanskje?