Når starter trampoline-sesongen?

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Vi har nylig kjøpt oss hus med hage(flekk), og trampoline er selvsagt et must - endelig! Men når er det tid for å sette opp en trampoline? Etter påske? Har det noe å si for plenen når den settes ut?

Hilsen fersk i gamet på trampoline fronten...:hilarious:

Spørs jo hvor i landet du bor :p jeg hadde ikke satt den ut om det kunne komme mye snø, plenen "dør" vel akkurat der bena står, men det vokser jo ut igjen når den flyttes.
Her er det 150 cm med snø, så jeg må nok vente litt :p

Det er moro med trampoline da :)

Spørs jo hvor i landet du bor :p jeg hadde ikke satt den ut om det kunne komme mye snø, plenen "dør" vel akkurat der bena står, men det vokser jo ut igjen når den flyttes.
Her er det 150 cm med snø, så jeg må nok vente litt :p

Det er moro med trampoline da :)

Det er relevant ja, 150 cm er det absolutt ikke her :D Tviler på at det kommer noe mer her altså, men vet jo aldri :-)

Bor midt i havgapet på Vestlandet og her er det trampolinesesong året rundt:p Tar kun vekk før høst stormene kommer :)

*ser ut vinduet på all snøen* en stund til enda her ja :p mai kanksje ;)

I fjor kom den ut midt i mars, men nå ser det ut til at det kan bli leeeeeenge til. Nok snø, og mer er det meldt :(

Vi venter til det ikke er kuldegrader på natten lenger, og selvsagt til snøen er borte.

Den sluttet visst aldri her... Fikk bare aldri somlet oss til å ta den inn ..!

Foreløpig har vi mengder med snø i hagen. Tipper den blir satt opp rundt påsketider med mindre værgudene gir oss nye mengder med snø :)

Eg bor på kysten på vestlandet.. Lite snø her. Problemet er mest vind.. Tar av duken når stormene begynner på hausten og tar den opp ca mars/april. Men om du venter litt med og kjøpe så er det ofte gode kampanjer om våren :) vi har måttet kjøpe ny 3 ganger pga den har tatt seg ein flytur med vinden :p

Vi bruker sette den ut i mai, men april er sikkert greit også. Vet om flere som lar den stå ute hele året, men de holder seg ikke like lenge.

Vi satt ut vår for tidlig i fjor, gresset under fikk ikke nok sol... Men hadde vi flyttet den litt rundt omkring i Hagen hadde det ikke vært noe problem☺️

Når vindene ikke er like hissige lengre. Snø er ikke problem her jeg bor men vinden er.. De aller fleste Har trampolinene bardunert fast i bakken :p men likevel må den tas ned pga vind..

Tok den vel opp i beg av april sist år

Når det blir vår.

Slutte å komme frost og snø. Litt varme i været, de hopper jo uten sko. Sokkelesten i 2 grader er kaldt.

Så tidlig som påska er i år venter vi nok litt lenger. Somregel kommer den opp i mai, men vi ser an været.

(dvs, trampolina står ute den. Men hoppeduken ligger i boden. Hoppeduken og sikkerhetsnettet er det vinden får tak i, så det tar vi inn. Rammeverket står støtt

Back
Topp