Når starter permisjonen deres?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg er 100% sykmeldt, men min permisjon starter 3. februar. Jeg søkte om foreldrepenger i uke 26, men har ikke hørt noe fra NAV enda. Hva med dere? :)

Starter 19 januar. Har ikke fylt ut papirene enda...

29.01

Jeg starter 23 januar. Søkte om foreldrepeng i forrige uke, og har ikke hørt noe ennå.. Får nok svar i midten av januar :)

Den begynner 29.jan. foreldrepengene er innvilget, det tok rett over to uker fra jeg søkte til jeg fikk svar om at den var innvilget.

fra app'en

Min begynner 12 januar. Sækte nav i uke 27 tror eg det va. E nå i uke 35+2 å har ikje hørt någe fra nav :-/

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Eg byrjar 28 januar og fyller ut papir no :P

Begynner 4. februar. Sendte papirene for ca 4 uker siden. Har ikke hørt noe, men regner ikke med å få noe svar før siste halv del av januar. Når man søker tidlig så blir man lagt i "haster IKKE" bunken til NAV og da kan det ta lang tid har jeg hørt ;)

Begynner 1 februar ca i permisjon. Søkt til NAV i uke 29 og har ikke hørt noe enda. Satser på å høre noe nå i begynnelsen av januar :)

Søkte nav 13 desember,fikk brev 19 om et lite punkt jeg hadde glemt.Ringte de og da var det i orden.Får vel svar midt i januar:-) permisjon tror jeg beg 21 jan.

16 januar og leverte papirene på fredag som var :P

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Her starter permisjonen den 30januar og jeg har fått svar fra nav så alt her er i orden skal ha 80prosent så jeg får vært mer med den lille i det her spesielle året som kommer :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Starter permisjonen 13.jan, søkte når jeg var i uke 31, tok rett under 3 uker før jeg fikk svar :)

Min permisjon starter 6. februar :)

Har vært 100% sykemeldt i 3 mnd, og skal være det ut svangerskapet :) men permisjon starter 4 feb :) men.. Jeg søkte foreldrepenger lille julaften! Så spørs om det blir noe penger på meg gitt :P

Min starter 4. februar. Leverte søknaden rett før jul.

Min starter 10. januar, men siden jeg er arbeidsledig har de ikke behandlet søknaden min ennå. Tror jeg må ringe å høre i morgen om de har kommet noe lengre, for jeg er litt avhengig av å få foreldrepenger i januar.

Min permisjon starter når Felix blir utskrevet fra sykehuset ;)
Heldigvis...

Back
Topp