Når starter man på agnus castus?

Mummitrolle

Gift med forumet
For maaaange prøve perioder siden gikk jeg på agnus castus dråper... Men det ble så jævlige så måtte ta pause etter 2 pp Me det galskapen.

Nå er jeg fortsatt ikke gravid, og enda mer desperat Å tenkte å starte igjen... Men når.. Fikk TR idag..

Har også grapefruktekstrakt, når tas den? Vet ikke om jeg bør ta alt på engang eller hva.

Jeg har prøvd flere ganger med noe kjerringråd. Det ble galskap. Og kroppen ble veldig sliten. Ble kvalmt.
Nei aldri mer for min del.
Men det sies jo at å spise fersk ananas ska være godt for El. Det smaker ihvertfall godt.

Jeg har prøvd flere ganger med noe kjerringråd. Det ble galskap. Og kroppen ble veldig sliten. Ble kvalmt.
Nei aldri mer for min del.
Men det sies jo at å spise fersk ananas ska være godt for El. Det smaker ihvertfall godt.
Ja det smaker drit! Har også sitrusekstrakt, mener den også skulle hjelpe på å få eggløsning slim, den smakte ikke drit, men mener den skulle tas 3 ganger til dagen, ergo stress :laughing001

Agnus castus mener jeg skulle taes kontinuerlig..

Grapefrukt er for EL slim, så, før EL.

Ananas er etter EL, skal hjelpe med å feste seg. :p also, skal spise mengder av dette. Er vel 1 hel ananas delt utover 5 dager? På dag 4-5 er du i alle fall ganske nummen i kjeften, gitt.

Grapefrukt og agnus castus (vitex) smaker drit. :p

Jeg pleide ta vitex som shot :p haha.

Angus castus tar du fra CD1 til EL . Så har du pause . Hvertfall det jeg har erfart her inne. Jeg ble gravid første runde på det sist. Har begynt igjen nå , men fikk den i posten litt sent så begynte CD4 mener jeg . Den er jo fin for mange ting egentlig . Så spent på om den har noe effekt denne gangen :sign19

Jeg tar 40 dråper i ett shotglass og svelger det med folat og vitamin. Hadde ikke orka å drikke ett helt glass med det der :hungover:

Angus castus tar du fra CD1 til EL . Så har du pause . Hvertfall det jeg har erfart her inne. Jeg ble gravid første runde på det sist. Har begynt igjen nå , men fikk den i posten litt sent så begynte CD4 mener jeg . Den er jo fin for mange ting egentlig . Så spent på om den har noe effekt denne gangen :sign19

Jeg tar 40 dråper i ett shotglass og svelger det med folat og vitamin. Hadde ikke orka å drikke ett helt glass med det der :hungover:
Har også brukt det på den måten; fra syklusstart til eggløsning.

Men jeg har brukt vitex-tabletter, ikke dråper. Er dråper mer effektivt/bedre?

Vitex agnus castus er hormonregulerende, og kan både gi bedre EL (raskere eller senere ved behov) forlenge lutealfasen og øke progesteron mengden (stimulerer corpus luteum). Derfor hele syklus. :)

Mannen kan også bruke denne, btw.

Sies at dråpene skal være mer effektive. Men jeg aner ikke, tok 2 pp med... Ingenting skjedde... Den mnden jeg gav mest faen ble jeg gravid :laughing001 men mistet igjen uke 5

Det veit jeg ikke , mente de var mer konsentrert eller så var det pris .

Back
Topp