Skal kjøpe litt nytt sommertøy og lurer på om jeg bør kjøpe vanlig eller tenke på graviditeten og kjøpe mamma tøy? Tar vel litt tid før man får mage og den er kanskje ikke så stor i starten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal kjøpe litt nytt sommertøy og lurer på om jeg bør kjøpe vanlig eller tenke på graviditeten og kjøpe mamma tøy? Tar vel litt tid før man får mage og den er kanskje ikke så stor i starten?
Jeg startet med gravidbukser ganske tidlig, kjøpte også noen t-skjorter, men sommerkjoler hadde jeg aldri i gravid-tøy, for jeg hadde noen med nok stretch i. Og denne sommeren blir jeg jo enda mindre enn sist. Men har kjøpt en shorts da (på tilbud) Tenker så lenge det er stretch i, eller er løstsittende, så funker mye vanlig tøy også
![]()
Jeg merker kun oppblåsthet foreløpig,regner med magen kommer om en mnd eller to-men ville aller helst brukt mammaklær allerede[emoji178] Er så deilig å gå i,men litt for avslørende dersom graviditeten skal holdes hemmelig en stund tilJeg blir nok å satse på store overdeler/kjoler til mammabukser/shortser til sommeren [emoji3]

Men det er snakk om bukser og gensere, ikke sommertøy. Håper å klare meg igjennom sommeren med vanlige klær.Ja, som sagt, gravidbukser er ett must!Joda det funker men herlighet som jeg gleder meg til gravidbuksenedeiligste ever! det skal mye til for at det ikke strammer nederst i underlivet, forutenom kjole og skjørt.
Jeg har faktisk en slik bukse på nå De er diggeJeg gikk forresten også mye i haremsbuksene fra Cubus, både før og etter fødselen![]()
Ja, jeg har hatt sikkert 8 parJeg har faktisk en slik bukse på nå De er digge

Ja, jeg har hatt sikkert 8 par![]()
Tror med førstemann så var jeg nesten 4 mnd på vei før jeg trengte bukser. Denne gangen så føler jeg at jeg trenger det om en måned allerede når jeg er 2 mnd på vei... Men det er ubehagelig når det strammer mye, men bortsett fra bukser, så kan du nok bruke de fleste toppene og kjolene du har uten at det trenger å være for gravide spesifikt.![]()