Når starter man å ha barnebursdag?

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Hei!
Lurer velsig på når det er vanlig å ha barnebursdag og invitere de fra bhg/skolen? Dattera vår er litt over 2 år gammel og tenkte plutselig på dette nå..

Stort sett har det vært fra de er 4 år mine har vært i / hatt slike, noen få har hatt når de ble tre.

Litt 50/50 i barnehagen her om de hadde barnebursdag ved 4 eller 5 år :)

Kullet til eldste har startet nå i år, de blir 4 :)

Eldste begynte å gå i bursdager i fjor til de jevnaldrene i bhg, da ble de 4. Gjør regning med at det blir samme for lillesøster og lillebror

Vi begynte da gutta var 4 år :)

Vi begynner nok ikke før neste år. Eldste ble 4 i år :)

Vi begynte i år fra barnehagen. 4 år men har hatt venner med barn på barnebesøk for det sosiale før

Vi begynte fra 5 år, men barna har blitt invitert til både 4- og 3- års bursdager i hos barnehagebarn. Så tenker at det bare er å gjøre det en ønsker selv:)

Vi hadde for 4-åringen i desember. Midt i julestria. Uff! Vi har ikkje så stor plass, så er kjempeglad for at ikkje alle kunne komma. (Inviterte heile avdelinga, for vil ikkje ekskludere). Fristar ikkje til gjentaking, men må vel det i år igjen. Kanskje eg berre skulle leigd ein plass neste gong. er visst blitt gratis her i kommunen.

Mine har feiret med bhg fra fireårsdagen :)

4/5 år.

Begynte da eldste var 4 og yngste begynte da han var 3 da jeg ikke ville gjøre forskjell på barna. Til yngste inviterte vi bare naboene, et par stykker og flere av foreldrene var til stede.

Oj jeg tror tidligst 4 år. Blir vel litt å følge barnehagen litt, se hva de andre barna gjør.

Vi hadde for 4-åringen i desember. Midt i julestria. Uff! Vi har ikkje så stor plass, så er kjempeglad for at ikkje alle kunne komma. (Inviterte heile avdelinga, for vil ikkje ekskludere). Fristar ikkje til gjentaking, men må vel det i år igjen. Kanskje eg berre skulle leigd ein plass neste gong. er visst blitt gratis her i kommunen.

Veldig mange barnehager lar deg låne barnehagen til bursdagsfeiring, hvis du trenger det :) Går an å sjekke om dere kan være i barnehagen :)

Back
Topp