Når starter jula for deg?

Når starter jula?
Tja... Det kommer gradvis.

Juleferien startet når ungene er ferdig på skolen. Men julefreden senker seg sånn sent på kvelden 23. Somregel Alt ferdig pyntet.
Julaften morgen er kos. Men jula ringes inn klokka 17.
 
Tja... Det kommer gradvis.

Juleferien startet når ungene er ferdig på skolen. Men julefreden senker seg sånn sent på kvelden 23. Somregel Alt ferdig pyntet.
Julaften morgen er kos. Men jula ringes inn klokka 17.
Helt enig i at julen kommer gradvis :) Men når vi på lille julaften pynter treet, ja da er det jul!

Ellers har jeg en del ting jeg må gjøre for å få julestemningen, bl.a.:
- Bake med venninnene mine (har gjort det siden vi var små)
- Pakke inn alle julegavene
- Se "The Grinch"
- Høre på MASSE julemusikk
- Spise pepperkaker
- Drikke julebrus

Uææ, gleder meg:D
 
Starter gradvis fra 1. Desember [emoji4] elsker jul!
 
Første advent begynner jeg å ta jula innover meg. Hører på julemusikk, ser julekalender osv. Jeg lar det snike seg på gradvis. Pynter med lys i vinduene fra første advent, men venter med nisser og mer «julete» pynt til nærmere julaften. Baker, går på konsert, pakker inn gaver osv - litt hver dag.

Jeg må se håndball før det er ordentlig jul, da :)

Jeg elsker jul altså... hjelpe meg! :D
 
Helt enig i at julen kommer gradvis :) Men når vi på lille julaften pynter treet, ja da er det jul!

Ellers har jeg en del ting jeg må gjøre for å få julestemningen, bl.a.:
- Bake med venninnene mine (har gjort det siden vi var små)
- Pakke inn alle julegavene
- Se "The Grinch"
- Høre på MASSE julemusikk
- Spise pepperkaker
- Drikke julebrus

Uææ, gleder meg:D
Jeg har også slike ting jeg MÅ gjøre :D
 
Begynner vel å kjenne på det første helg advent eller 1.des alt etter hva som er først, men 1.des er det jo kalender og da blir jeg jo litt gira etterhvert.
 
Begynner fra 1. desember her. Nekter julebrus, julekaker, kakemenn og alt sånn før 1. desember haha! Men begynner med julegaver og sånn tidligere. Julekortene er på gang i midten av november regner jeg med :)
Selve julefølelsen tror jeg ikke jeg får før vi begynner med familiemiddager og sånn :)
 
Back
Topp