Når starter høsten?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Er det i august høsten starter, eller er det i september?

Lurer fordi jeg faktisk kjenner at jeg gleder meg litt til høsten ankommer. Er vakkert om høsten også, når bladene forandrer farge på trærene osv. Er mye som er fint, og hver sin årstid har hver sin sjarm.

Det har jo i grunnen ikke vært noe sommer i år, så jeg ser faktisk fram til høst [8D] Og jeg er SIKKERT alene om det [8D]

Tror høsten starter når man merker det på været ;)
Men det er vel sånn september/oktober. August er vel egentlig en sommermnd..
Det er spådd sen sommer i år, så jeg venter fortsatt på den! Men må vel snart gi opp.
Det er også spådd en fin høst, så vi får håp epå en lang og fin en!!

august er sen sommer måned så høsten starter i september. Jeg og gleder meg til høsten, hihi kan bruke støvlettene mine igjen :)

Slik er året vårt delt opp [:D]

Desember, januar og februar= vintermåneder
Mars, april og mai = vårmåneder
Juni, juli og august = sommermåneder
September, oktober, november = høstmåneder

Augustgutten vår er et sommerbarn og det er ikke sjelden at august kan være en knallbra sommermåned [:)]

når skal sommeren komme igang spør jeg om da....?? ikke en dag har d vert såpassa temp at vi har kunna bada å sånn...[&o]

I år har det ikke vært noe sommer å skryte av nei, men det er ikke høst før september. Så jeg håper enda...

Som regel når sommeren har vært dritt så pleier det å komme godvær uti august/september. Så vi får vente og se..! [:)]

Men jeg ser fram til mørkere kvelder, hvor det blåser og regner ute, og du sitter godt og trygt innendørs med en god bok/godt blad, tepper godt snurret rundt deg og en god varm kopp med kakao [8D]

Ja, jeg er vel merkelig nå. Men i og med at sommeren har vært så laber, så kan høsten like greit komme spør du meg [8D]

Ikke enda, vi er pålagt å male ferdig huset i år! Har igjen noe markering rundt vinduer, rekkverket på verdaen og et gjerde på fremsiden, det måååå gjøres i år, det leies maler på vår regning om vi ikke fikser, så høsten med sitt sure regn må vente til vi er ferdige.

Dessuten vil jeg nyyyyyte sensommeren først.

Høsten starter vel egentlig i september, MEN jeg føler den starter litt ved skolestart!

Og du er ikke alene: jeg eeeeeelsker høsten, gleder meg til kjøligere dager, fargene... og den deilige følelsen av en ny start! For meg kommer den nemlig mer på høsten enn ved nyår.[:)]

Etter bursdagen min starter høsten [;)][:D] Den er midt  august. Jeg kunne ikke vært mer enig! Høsten er den flotteste årstiden av alle. Det begynner å bli kjølig, masse farger, noen ganger rim ute, og lange regnværsdager med bollebakst og suppespising [;)] 

ORIGINAL: *Stella*

Ikke enda, vi er pålagt å male ferdig huset i år! Har igjen noe markering rundt vinduer, rekkverket på verdaen og et gjerde på fremsiden, det måååå gjøres i år, det leies maler på vår regning om vi ikke fikser, så høsten med sitt sure regn må vente til vi er ferdige.

Dessuten vil jeg nyyyyyte sensommeren først.

Vi får vel bare vente da [8D]

ORIGINAL: MNJ

Høsten starter vel egentlig i september, MEN jeg føler den starter litt ved skolestart!

Og du er ikke alene: jeg eeeeeelsker høsten, gleder meg til kjøligere dager, fargene... og den deilige følelsen av en ny start! For meg kommer den nemlig mer på høsten enn ved nyår.[:)]

Jepp, når skolen starter, starter høsten også. Det er virkelig nydelig om høsten, på en perfekt høstdag når det er sol ute, og lyset glimter på trærne med de nydelige fargene på bladene...ahhh [:)] *drømme*

ORIGINAL: bumpien

Etter bursdagen min starter høsten [;)][:D] Den er midt  august. Jeg kunne ikke vært mer enig! Høsten er den flotteste årstiden av alle. Det begynner å bli kjølig, masse farger, noen ganger rim ute, og lange regnværsdager med bollebakst og suppespising [;)] 

U make me dream away...! [:D]

Dere må gjerne kalle det høsten men det er feil bruk av begrepet

AUGUST ER SOMMER SIER JEG; SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMER! [:D][:D] Det er ikke lov til å si at det er høst engang, da blir jeg lei meg. Jeg vil ha sol og badevær i august.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Dere må gjerne kalle det høsten men det er feil bruk av begrepet

AUGUST ER SOMMER SIER JEG; SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMER! [:D][:D] Det er ikke lov til å si at det er høst engang, da blir jeg lei meg. Jeg vil ha sol og badevær i august.

Sensommer [8D] Det er det lengste jeg går [8D]

jeg tror å mener også, at høsten begynner i midten/slutten av august. å jeg gleder meg kjempe masse selv, når det begynner å bli kjøligere i lufta. Det er så deilig å puste inn ordentlig frisk kjølig luft, å ja ike minst se på alle de vakre fargene. åååå
fordi vi da er enda en mnd lengre i svangerskapet vårt [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: MNJ

Jepp, når skolen starter, starter høsten også. Det er virkelig nydelig om høsten, på en perfekt høstdag når det er sol ute, og lyset glimter på trærne med de nydelige fargene på bladene...ahhh [:)] *drømme*

Og man kan sitte inne under teppet og kose seg med en varm kopp te,kakao eller kaffe sammen med gode venninner[:)] Tenne masse lys og bare koose oss[;)]

Dere må gjerne kalle det høsten men det er feil bruk av begrepet [8D][8D]

Signerer Helene Harefrøken! Har ikke valgt å sette bryllupet til 21 August for ingenting[;)][:D]

ORIGINAL: Mollå

Dere må gjerne kalle det høsten men det er feil bruk av begrepet [8D][8D]

Signerer Helene Harefrøken! Har ikke valgt å sette bryllupet til 21 August for ingenting[;)][:D]

Hehe håper nå for all del at været blir NYDELIG, akkurat som deg når du skal stå brud [:D]

ORIGINAL: Tinan

jeg tror å mener også, at høsten begynner i midten/slutten av august. å jeg gleder meg kjempe masse selv, når det begynner å bli kjøligere i lufta. Det er så deilig å puste inn ordentlig frisk kjølig luft, å ja ike minst se på alle de vakre fargene. åååå
fordi vi da er enda en mnd lengre i svangerskapet vårt [:D]

Godt poeng [;)]

Back
Topp