Når starter du å kjøpe julegaver?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Starter dere tidlig eller venter dere til desember?

Tenkte jeg skulle begynne litt smått i starten av november. Blir vel et par turer på kjøpesenterne når det er for dårlkg vær til å være ute på trilletur med lillegutt, så da kan jeg kjøpe julegavene da :):)

Begynte i begynnelsen av september! Kjøper litt på tilbud når jeg finner noe , og syns det er greit å dele utgiftene utover flere mnd .. Og å stå i kø i desember liker jeg dårlig, da vil jeg heller kose meg med juelforbredelser hjemme :)

Prøver å være tidlig ute. Hadde planer om å lage litt ting selv i år og gi bilder av lillemor. Vi får se hva det blir :)

er ferdig, ble det i september. Er ikke så mye butikker hvor vi bor så har vært greit å gjort det tidlig. Jeg skal bruke resten av tiden fram til jul til å kose meg masse med familien min, gå turer og nyte livet.

Jeg er typen som ALLTID planlegger å være tidlig ute, men som ender opp med å stresse rett før siste frist for sending med Posten... Pga denne tråden her så skal jeg faktisk begynne så smått i dag jeg! :D Jeg går jo her på overtid og kan ikke shoppe noe mer til babyen uten å få dårlig samvittighet...Vi har allerede alt for mye til han :/ Så dagens gjøremål er faktisk å begynne lage en liste og søke opp på nett! :) Da var aktivitet for denne dagen reddet. Takk!!! :D

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg er typen som ALLTID planlegger å være tidlig ute, men som ender opp med å stresse rett før siste frist for sending med Posten... Pga denne tråden her så skal jeg faktisk begynne så smått i dag jeg! :D Jeg går jo her på overtid og kan ikke shoppe noe mer til babyen uten å få dårlig samvittighet...Vi har allerede alt for mye til han :/ Så dagens gjøremål er faktisk å begynne lage en liste og søke opp på nett! :) Da var aktivitet for denne dagen reddet. Takk!!! :D

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Lurer på om jeg skal gjøre det samme ettersom at denna guttungen ikke vil ut i dag heller! ;)

Eg har begynt og handle julepynt.. :oops: Elsker julen, men kan ikke starte og handle julegaver enda! 2mnd8dagr til julaften:D

Har ikke kjøpt en eneste trådsnelle, men vet hva folket skal få, blir bilder av mr.unge lovende her, samt litt hjemmelaget snædder iform av brente mandler med ulike smaker, konfekt, karameller etc. Jeg liker å gjøre litt ut av innpakkingen jeg da, så gaven i seg selv er en forseggjort sak :)
Vi skal jo for første gang være hjemme hos oss selv i romjula, så vi må vel ha oss litt julepynt til huset. Blir vel en heldags på ikea så er det ute av verden ;-)

Ferdig! Bortsett fra ski til storesøster og en liten symbolsk gave til sambo :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har begynt, kjøpt ein del på ebay til flere av ongane så ska få gava + bror min og svogeren min :p
Ellers så har eg skreve lista, men e langt ifrå ferdig ;)

Back
Topp