når starter dere juleshoppinga?

x1xlille umulius

Gift med forumet
og når er dere ferdige????

jeg sliter veldig med juleshopping. sier alltid neste år skal jeg begynne tidlig.
men ender opp med hvert år og løpe rundt i byen nesten hverdag de siste 2
ukene. da er jo det meste alt det fine borte...

så nå er planene å begynne nå[8D] har alt kjøpt 1 gave[:)] men blir sikkert
bare med den ene frem til desember engang[&:]

Må vel begynne snart. Prøver å være ferdig tidlig, men det er alltid et par seige gaver igjen til slutt.

Starter på den årlige turen til IKEA i sommerferien. [8D] 

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Har gjort ferdig 40 allerede, mangler bare 10[:D]

50 julegaver[&:] Jeg som har panikk over mine 25...synes det er mer enn nok.

har 8 nå....må han noen å 30..så er på på god vei allerede da..:) eneste er sambo jeg ikek vet hva skal kjøpe til....de andre finner jeg alltid ut etterhvert:) hihi...

men..har de aller fleste klar,men noen jeg ikke vet enda..men bli kjøpt litt og ltt...så :)

Et par uker før jul begynne jeg [8D]
Altids seint ute hehe.

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Har gjort ferdig 40 allerede, mangler bare 10[:D]

har kjøpt 5 gaver,men kan ikke kjøpe fler før i oktober pga har bare barnetrygden akuratt no[&:]
men skal lage endel gaver i år ungene [:)][:)]
tenkte å lage gryteunderlag til alle og noe til...
til besteforeldre og sånn[:)][:)]
får se......
og så har vi avtalt å ikke kjøpe til de søsknene som har barn,da kjøper vi bare til barna,det er bare snakk om 2 gaver da,men alt hjelper(mye lettere å kjøpe til barn enn voksne[8D]).

Ikke startet enda. men må vel snart foreta meg noe...

Starter midt i november, ferdig 2-3 uker før jul.

ORIGINAL: suki

Ikke før desember, hverken med pynting eller innkjøp. Har vanligvis ikke råd til noe julegavekjøp heller før etter lønning i midten av desember!
Eneste som må være klart til 1.des er julekalenderen! Og denne gangen blir det dobbelt sett med pakker på den! [:)]

pynting gjør ikke jeg heller før idesember en gang[:)]
har ikke begynt med gavekjøp før i desember heller..
men i år da skal jeg være flink og bare slappe av siste uka i des[:)]

FERDIG HER

ORIGINAL: ~snart mamma~

FERDIG HER

aiaiai[:D] så heldig du er da..
men er det ikke litt kjedelig å komme til desember å ikke kjøpe
noen gaver da?? får litt julestemnig av det jeg[:)]

har starta i dag faktisk[:D]

uff det burde vel jeg også ha startet med... meeeen jeg orker ikke enda hehe

Begynner i okt i år, og skal bli ferdig i slutten av nov (var ferdig da i fjor også, men starta 1 mnd tidligere da.)

pleier å være ferdig til november, og er jeg ikke det, så er det fordi at jeg vet hva jeg skal ha,men må vente ang.  eventuell bytting...

jeg har begynt men venter med de nærmeste til begynnelsen av desember, får litt julestemning av å gå å kjøpe gaver men vil ha litt klart nå før.. er så deilig å ha en del ekstra i desember og bare kose oss [;)][:D]
har ganske stor familie og en del venne par som skal ha gaver så det blir en del.. godt å få delt det litt opp :))

Pleier å begynne en uke før jul...

Back
Topp