Når starter dere dagen?

Mona32

Flørter med forumet
Her står vi sjelden opp før i ti-tida. Trenger et par ekstra timer med søvn etter å ha sendt de to andre på skole/barnehage.

Vi står som regel opp samtidig med far i 8-9 tiden. Lillegutt våkner som regel ved 7-tiden og vil ha mat, så etter det ligger vi som regel bare og slumrer.

Her må jeg opp med storebror, når hsn våkner mellom 6-8

Det varierer. Noen dager står vi opp sammen med pappaen og storebroren når de drar til jobb og barnehage (6-7tiden, altså). Andre dager trenger jeg mer slumring og sovner igjen etter å ha sendt gutta av gårde og gitt snuppa mat. Da blir klokka fort 10-11 før vi ramler ut av senga.

Står opp kl 07 her :)

Her står vi opp mellom 8 og 10 en gang, avhengig av hvordan natten har vært. Men føler at jeg mister mye av dagen på den måten, og tror heller at vi burde legge oss litt tidligere og ha 8 som mål på morgenen.

Vi står opp kl 7, kjører storesøster til skolen :)

Her er vi oppe rundt kl 6, har en på 16 mnd som er ferdig med å sove da :D

Vi står opp mellom 06 og 07.. Lillegutt legger seg mellom 7og 8 på kvelden, så han er ferdig å sove da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det bestemmer storebror på snart 3.. mellom 6 og 8 en gang. Også tar vi det rolig og kjører han i barnehagen ca 9.30 :)

3-åringen bestemmer, mellom 05.30 og 07.30. Men prøver å få meg litt ekstra søvn i løpet av dagen når hun er i bhg, alt etter hvordan natten har vært og søvnbehov :-)

Om jeg skal levere storesøster i barnehagen står vi opp7-8 (dvs, jeg står opp han sover videre i bilstolen). Om vi ikke har noen planer står vi opp mellom 9 og 12 ;)

Som regel mellom 9 og 10. Da får jeg slumret/halvsovet en times tid ekstra :)

Vi står som regel opp rundt 7 men de siste dagene har han våknet halv 6-6 så da blir det da. Hvis vi er heldige en dag og sover lengre blir det til 8:D

Lillegutt våkner rundt 9 så hvis jeg våkner før det får jeg litt tid for meg selv før dagen starter :)

Back
Topp