Når starter dagen hos dere?

Emma våkner 07.50, legger seg mellom 18.30/19 sover to dupper på dagen alt fra 30 min -2 timer per dupp.

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Hun legges 1830 og sover til rundt 8. En lur i tolv tiden på 2-3 timer. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmm, Max 1 og ein halv times lur her ! Den kan av og til deles på to, men til sammen blir det ikke mer enn 1 og ein halv time.
 
Her legges det kl 19, også starter dagen igjen en gang etter kl 6. Sover to lurer, i nitiden i to timer og fra halv tre til halv fire.
 
Her starter dagen alt etter hvor mye hun tuller på natta (vet vi burde stå opp til samme tid uansett, men har prøvd det og da ender det med at hun bare sover mindre det døgnet, tar ikke igjen noe kan man si :p).. Hvis hun ikke tuller på natta er det morgen mellom halv sju og halv åtte engang, er det mye tull kan hun sove til halv ni/ni... Prøver å legge henne før sju, men den blir fort sju... Sovner alt fra 19.15-20.30.. Kan bli mye gråting og ta laaaaang tid å få henne til å sovne i senga si... Har to lurer i løpet av dagen, sover mellom 30 min og 1,5 time hver gang... Som regel sover hun litt over en time på første duppen og rundt 45 min på andre... Men det varierer veldig.. En dag kan hun sove 1 time tilsammen og en annen kan hun sove opp til tre timer tilsammen... Sover ute i vogn på dagtid...
 
Her legges det rundt kl 19:00. Sovner mellom 19:30 og 20:00. Våkner noen gangen 07:00 men for det meste mellom 08:00 og 09:00 en gang :) Har enten 1 lang dupp på 2-3 timer eller 2 litt kortere. Fra ca 1 - 1 1/2 time :)
 
Jeg burde stå opp mellom 6 og 7, men er litt for flink til å ligge og dra meg til ungene våkner sånn rundt 8-9 (varierer ganske mye fra halv 8 til halv 10 omtrent). Hun legger seg mellom 18 og 19.

2 lurer på dagen. Ca 10-12 og 14-16.
 
Her legger vi lillegull mellom 18 og 18.30 og så sover hun somregel til rundt 08 :) har hatt to dager med morgen klokka 6 nå, men idag sov vi helt til 08.30! Luksus! Er ganske fornøyd med babylivet jeg
 
Her starter dagen mellom 0830 og 0930 . Har en liten syvsover i hus , som legger seg ved 20-21 tiden .
Har alt fra 1 - 2 dupper om dagen som varer alt fra 10 min til 1 time :)
 
Her starter vi visst kl fem! for 3. dagen på råd... Fint å være ferdig med nattamming og få sammenhengengende søvn, men det var da voldsomt tidlig!
 
Back
Topp