Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lest alt fra 27+0 - 29+0... hvorfor finnes det ingen fasit? [emoji85]
Men tiden flyr. Vi begynner vel med nav-styr rundt nå (jeg om 2,5 uke)..
Så man kan begynne på den og bare lagre den? Fantastisk Da skal jeg bare sette med ned med det til helgaKlarte ikke å bli helt klok på det jeg heller [emoji848] så håpte noen her hadde en fasit [emoji23]
Jeg er 27+0 i morgen, så sender søknaden da [emoji4] Må få legen til å skrive en terminbelreftelse, resten av søknaden har jeg klart å få ferdig, så den ligger lagret på Nav [emoji1303] Hørte det skulle være så mye styr med den søknaden, så startet for ett par uker siden så jeg var sikker på at jeg hadde alle vedlegg som må inn [emoji4]
Er 12 ukers behandlingstid her, så må vell få den inn så raskt som mulig [emoji28]
Så man kan begynne på den og bare lagre den? Fantastisk Da skal jeg bare sette med ned med det til helga
12 uker behandlingstid her og, så den bør sendes inn fort [emoji14]
Følger "fasiten" på kalender på Preglife appen, ifølge den trer eg inn i 3.trimester 1.Juledag. Eg er 23+6 idag. Men aner ikkje om den er riktig på appen da. Eg følger 40+2 lengde der [emoji4] så det er jo ikkje lenge til. Og enda kortere for deg [emoji4]
Leser at det er 28+0, men blir litt usikker no[emoji54]
I følge min preglife-app så går jeg også inn i 3.trimester i uke 28+0, så kanskje det er det som er svaret? Ikke godt å si når det står forskjellig fra sted til sted[emoji23]Vi må da snart være der?