Når starter 3. Trimester?

29+0 tror jeg [emoji848]

Lest alt fra 27+0 - 29+0... hvorfor finnes det ingen fasit? [emoji85]

Men tiden flyr. Vi begynner vel med nav-styr rundt nå (jeg om 2,5 uke)..

Lest alt fra 27+0 - 29+0... hvorfor finnes det ingen fasit? [emoji85]

Men tiden flyr. Vi begynner vel med nav-styr rundt nå (jeg om 2,5 uke)..

Klarte ikke å bli helt klok på det jeg heller [emoji848] så håpte noen her hadde en fasit [emoji23]

Jeg er 27+0 i morgen, så sender søknaden da [emoji4] Må få legen til å skrive en terminbelreftelse, resten av søknaden har jeg klart å få ferdig, så den ligger lagret på Nav [emoji1303] Hørte det skulle være så mye styr med den søknaden, så startet for ett par uker siden så jeg var sikker på at jeg hadde alle vedlegg som må inn [emoji4]

Er 12 ukers behandlingstid her, så må vell få den inn så raskt som mulig [emoji28]

Følger "fasiten" på kalender på Preglife appen, ifølge den trer eg inn i 3.trimester 1.Juledag. Eg er 23+6 idag. Men aner ikkje om den er riktig på appen da. Eg følger 40+2 lengde der [emoji4] så det er jo ikkje lenge til. Og enda kortere for deg [emoji4]
Leser at det er 28+0, men blir litt usikker no[emoji54]

Klarte ikke å bli helt klok på det jeg heller [emoji848] så håpte noen her hadde en fasit [emoji23]

Jeg er 27+0 i morgen, så sender søknaden da [emoji4] Må få legen til å skrive en terminbelreftelse, resten av søknaden har jeg klart å få ferdig, så den ligger lagret på Nav [emoji1303] Hørte det skulle være så mye styr med den søknaden, så startet for ett par uker siden så jeg var sikker på at jeg hadde alle vedlegg som må inn [emoji4]

Er 12 ukers behandlingstid her, så må vell få den inn så raskt som mulig [emoji28]
Så man kan begynne på den og bare lagre den? Fantastisk:D Da skal jeg bare sette med ned med det til helga :D
12 uker behandlingstid her og, så den bør sendes inn fort [emoji14]

Så man kan begynne på den og bare lagre den? Fantastisk:D Da skal jeg bare sette med ned med det til helga :D
12 uker behandlingstid her og, så den bør sendes inn fort [emoji14]

Ja det bar helt supert!
Måtte sette termindato litt frem, slik at jeg «liksom» var 27+0. Men akkurat den datoen er jo da det eneste jeg trenger å endre i morgen, så trykke send [emoji2] Veldig greit å kunne ta den når man har tid til å sette seg ned å konsentrere seg [emoji13]

Følger "fasiten" på kalender på Preglife appen, ifølge den trer eg inn i 3.trimester 1.Juledag. Eg er 23+6 idag. Men aner ikkje om den er riktig på appen da. Eg følger 40+2 lengde der [emoji4] så det er jo ikkje lenge til. Og enda kortere for deg [emoji4]
Leser at det er 28+0, men blir litt usikker no[emoji54]

Da går jeg også ut ifra den, om ingen andre kommer med en enda bedre idé [emoji28][emoji23]
Går inn i 3.trimester om en uke jeg da [emoji7]
Herlighet så fort tiden går [emoji85]

Vi må da snart være der? :)
I følge min preglife-app så går jeg også inn i 3.trimester i uke 28+0, så kanskje det er det som er svaret? Ikke godt å si når det står forskjellig fra sted til sted[emoji23]
Men, tida går![emoji50]

Må også sende inn søknad snart, for er 12 ukers behandlingstid her også..

Back
Topp