Når starte med støttestrømper på fly?

Qwertyu

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei!

Vi skal på en svæært etterlengtet ferie på lørdag og reiser på en ukes ferie til Spania.
Jeg vil da være 14+6 og 15+6 når vi reiser hjem igjen og er så usikker på dette med støttestrømper på flyet.

Når starter/startet dere med det?
På vei til Spania har vi mellomlanding i Amsterdam så denne turen blir jo ganske grei, men tilbake blir det i et strekk og det er vel den jeg "frykter" mest for.
Vurderer å bestille sete med ekstra benplass på hjemturen bare for å kunne strekke beina skikkelig :p

Nå er jeg ett dårlig eksempel siden jeg alltid bruker støttestrømper :p Men tror jeg ville brukt det, bare fordi det ofte er mer behagelig når man blir sittende i ro. Er heldigvis (i denne sammenheng) bare 159 høy, så jeg har ikke problemer med beinplassen :D

Nå er jeg ett dårlig eksempel siden jeg alltid bruker støttestrømper :p Men tror jeg ville brukt det, bare fordi det ofte er mer behagelig når man blir sittende i ro. Er heldigvis (i denne sammenheng) bare 159 høy, så jeg har ikke problemer med beinplassen :D
Ja, heller mest mot å bare reise med det. KAN jo være greie å ha der nede og dersom jeg skulle hovne voldsomt opp (er meldt over 30 grader..).
Luksus! jeg er 168cm så pleier ikke ha problemer med det jeg heller i utgangspunktet men tenker at det nå kan være greit å bare ha litt ekstra plass :p

Er det ikke greit med støttestrømper uansett ;) så kjør på!

Back
Topp