Når starte med babygym...

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Ja altså babygym og det å la barna ligge på gulvet på matta osv... Når starter man egentlig med det?? Husker seriøst ingenting fra sist... Og frøkna på 3 uker er jo så lita enda...
 
Her er han 4 uker og elsker og ligge litt i babygymmen, han har brukt den litt helt sia han ble födt
 
Her ble den brukt fra hun var et par-tre uker og var litt mer våken på dagtid. Før det gjorde hun ikke annet enn å spise og sove
 
Tror vi brukte den helt fra starten av. Først mest for å legge han fra meg når jeg måtte gjøre noe annet, også for å underholde han. Likte den veldig godt fra rundt 4 uker, når han ble litt mer våken
 
Jeg har lagt mine der når de viste mer interesser for leker. Rundt 3 mnd tror jeg.
 
Vel, man trenger å legge fra seg babyen innimellom uansett.
Jeg la alltid babyen under babygymmen fra første stund
 
Lillegull fikk babygym til jul og hun er 3måneder nå. Har hatt henne i vippestol med "dingser" foran, men er bare siste måneden hun har begynt vise interesse for de.
 
Vi fikk babygym da han var 3-4 uker gammel, og brukte den fra da. Interessen var ikke så stor i begynnelsen, men økte etter hvert.
 
Mini var vel rundt 8 uker når han begynte å ligge under babygymmen sin :)
 
Mini var vel ca 6 uker da vi begynte å bruke babygym. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde den oppi lekegrinda sist :p la henne der fra hu var nyfødt, mens jeg var på do osv... viste ingen interesse før hu var noen mnd gammel da :)
 
Prøvde den fra mini var 1mnd men han skjønte ikke greia og var livredd lekene med lyd. Var ca 2mnd før han begynte å leke med den og nå, 3,5mnd, er det bare stas å ligge der. Begynner å gripe etter leker også nå og han kan ligge der ganske lenge å prate og rope til det som henger der ;) Noen leker er han fortsatt litt liten til å skjønne seg på, men det kommer vel etterhvert.
 
Begynte så smått fra 5-6 uker med kun én eller to leker så det ikke skulle bli så mye for henne :)
 
Det gjorde vi fra to måneder med første og andre, tror jeg. De bryr seg kanskje ikke så mye om lekene før de er rundt tre måneder, men syntes det var et greit sted å legge ungen i fra meg om jeg ikke brukte vuggen. ;)
 
Min er 9 uker og har til nå ikke vært interessert i andre leker enn speil :) ligger ikke lenge under babygymmen før hun vil opp. Kan derimot ligge lenge å se på julestjerna i vinduet, juletreet og storesøsters dukkestellebord på badet elsker hun å studere og ligger gjerne lenge der. :)
 
Back
Topp