Når stabiliserer syklusen seg?

Lisse86

Forelsket i forumet
Fikk mensen tilbake for 5 mnd siden. Har ikke hatt mensen på 2 mnd nå. Tar det lang tid?
Begynner å tenke om jeg kan være gravid osv. Har jo gått på cerazette, så er garantert ikke det. Har hatt menssmerter i over 1 uke nå.
Når stabiliserer det seg?

Fikk mensen tilbake for 5 mnd siden. Har ikke hatt mensen på 2 mnd nå. Tar det lang tid?
Begynner å tenke om jeg kan være gravid osv. Har jo gått på cerazette, så er garantert ikke det. Har hatt menssmerter i over 1 uke nå.
Jeg mistet mensen helt da jeg gikk på Cerazette sist. Fikk en mensblødning da jeg startet opp på dem, og så hadde jeg ikke mer etter det. Så det er nok veldig forskjellig, spesielt når kroppen blir påvirket av hormoner i tillegg =)

Med nr 1, så fikk jeg mensen 2 ganger i måneden i 2-3 måneder før det stabiliserte seg..
etter nr 2, ble det regelmessig med engang jeg fikk det.. men ble gravid 4 måneder etter hun var født.. så jeg ville tatt en test om jeg var deg.. for hadde også mensmurringer når jeg egentlig ventet mensen, men var gravid ;)

Jeg fikk regelmessig mens fra en måned etter fødselen. Begynnte på cerazette tre måneder etter fødselen, og blødde konstant. Prøvde å være tålmodig, men fikk til slutt bytta til p-piller (loette tror jeg det var). Tror det er veldig individuelt hvor lang tid det tar før man stabiliserer seg, og hvordan man blør/ikke blør ved cerazette. Ville nok tatt en test om jeg var deg :-) Visst du slipper mensen med cerazette så er jo det supert!

Back
Topp