Når står dere opp om morgenen?

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
:dead:

Her har vi stått opp halv fem en stund nå. Er klar for en lur igjen nå kl 6, men blir som regel en svært kort en på 30 min. Dessuten pleier storesøster å våkne kl 6 :finger:
 
Når vi er hjemme har vi pleid å stå opp kl 7.30, mens når vi er på ferie nå har vi snudd litt på døgnet, så da står vi opp 8.30 selv om han er mye senere i seng.. :)
 
Etter at storebror sluttet med dagsovingen nå i jula, så sover vi som regel til 6.30 (var til 5 før dette) I dag sov vi til akkurat, nuh! :)

Håper ikke jeg jinxet noe nå. :eek:
 
Andre koppen med kaffe (fikk en halvtimes lur jeg også i sted til tross for at jeg tok en kopp tidligere) og begynner å tro at jeg aldri kommer til å våkne i dag. Sukk... vår egen feil, rangla til kl var nesten 2 i natt :inpain:
 
Etter at storebror sluttet med dagsovingen nå i jula, så sover vi som regel til 6.30 (var til 5 før dette) I dag sov vi til akkurat, nuh! :)

Håper ikke jeg jinxet noe nå. :eek:

Åh det er litt av en overgang å slutte med dagsoving! Storesøster har vært slutta i et år og er fortsatt veeeeeldig trøtt sånn i 12-14 tiden
 
Mellom 7 og 8, kun bæsjebleier får meg opp før det :p
 
Her sover vi til 8, og noenganger 9 i helgene. Utnytter at samboer jobber ettermiddager så vi leverer i BHG 9-9.30:) noen fordeler må det jo være med kjip arbeidstid:p
 
Vet ikke om jeg tør å si det høyt, men er sjelden før 9, stort sett rundt 9.30 :rolleyes:

Hun våkna 6.30 for mat i dag, men da skifter vi bleie og gir mat, så sovner vi igjen :)
 
Han våkner ca 8.30 hver dag. Våker til langt på natt :) Må vel vurdere å starte dagen tidligere?
 
Mellom halv syv og halv ni faktisk.. (ikke så rart når hun ikke har sovnet før mellom 22-2330 på kvelden) men de siste dagene kaver hun veldig fra firetiden. Tror det klikker for meg snart.
 
Mellom halv syv og halv ni faktisk.. (ikke så rart når hun ikke har sovnet før mellom 22-2330 på kvelden) men de siste dagene kaver hun veldig fra firetiden. Tror det klikker for meg snart.

Hermine da! Burde lære av navnesøsteren sin her, hun er et dovendyr og sover 12-14 t hver natt (bare avbrutt av litt mat)
Noe jeg setter veldig pris på når jeg er tilbake i jobb!!

Litt vanskeligere å legge da, ikke så ofte hun kan ligge våken i senga etter mat og sovne av seg selv for tiden. Helst ammes i søvn eller ligge inntil å sovne. Og våkner ofte etter en time og hylgriner så det gjør helt vondt å høre på, nesten utrøstelig (pupp er fint da). Er kanskje en fase bare.
 
Oj, her sover hun 19-19.30 til 08-09.
Igår sov vi til 09.40.
Deilig med sovebarn:)
 
Før jul: 7, etter jul 5. Ingen nye rutiner. Men siden hun har begynt å starte dagen kl 5. Så prøver jeg å utsette første lur så lenge så mulig så ikke hun må legges tidligere. Sover fra 18-19tida, avbrutt med amming ca hver 3time.
 
Ca. kl.6. Sover stort sett fra 18.30-19 til kl.6, men har i det siste begynt å våkne litt om nettene igjen. Da alt i fra 22 til 5. Tror muligens det er tenner på vei.
 
Forstår vi er sykt heldige! Han pleier å sovne rundt kl19, så står vi opp mellom 08 og 09. Våkner han før den tid så ligger han bare i senga si og snakker og koser seg til han sovner litt igjen [emoji14]
 
Hun pleier og sovne mellom 7 og ti, og vi står opp kl 8 hver dag. Noooen få ganger til halv 9[emoji4][emoji4]
 
Nå er det en plass mellom 530 og 630. Legger seg mellom 18-20. Ingen sammenheng mellom når hun legger seg og når hun våkner.
 
Ååå det er SÅ slutt på late morgener her!! I dag våknet jeg 6.22 av bæsjlukt og ei som lå og sparka på meg.. deilig.. nå sover hun sjelden lenger enn 7. Det er uvant for oss :p
 
Ååå det er SÅ slutt på late morgener her!! I dag våknet jeg 6.22 av bæsjlukt og ei som lå og sparka på meg.. deilig.. nå sover hun sjelden lenger enn 7. Det er uvant for oss :p

Hahaha, 7 er langt på dag her. Gutta våkner bestandig likt, og det er som regel kl. 5. [emoji15][emoji5]
 
Back
Topp