Når spises det frokost?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hvor kort tid etter at dere har stått opp spiser de små frokost?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vi spiser med en gang :) Her våkner han og sier:mamma, spise bø! Så han er tydelig sulten på morran. Men han kan legge seg 18.30 og sove til 9 så er naturlig at han er sulten da ;)

Her og så spises det ihvertfall innen første halvtime etter han har stått opp. Som oftest så er det med en gang.

Her er vi på badet først, så etterhvert frokost. Så kan fort gå nesten en time.
I helgene litt lenger. Men så har hun jo da fått pupp da... Så nå må vi nok endre litt ;)

Men jeg må iallefall på badet først, og kjekt å få skifta på frøkna og. Vi får se hva vi får til ;)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Spiser som regel frokost i bhg 7.30-8.15! Litt melk med en gang hun våkner og kanskje litt bær eller banan.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Omtrent 1 time etter vi har stått opp:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Innen 1/2 time oftest. Som regel er han tørst så han drikker ofte vann eller melk før frokost:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Maks 30 min som regel 15 min ca ;)
Ihvertfall i helgene :)

Vi pleier ikke å vaske/stelle før etter frokost (får selvsagt ny bleie) så her blir det frokost ganske kjapt :) hun spør som regel etter skive med ost ganske kjapt etter hun våkner:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Spiser frokost i løpet av den første timen etter hun våkner :-)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app

her er det rett fra badet og til frokostbordet :p
Men på uke dagene spiser hun bare litt da, for da har hun med matpakke til frokost i barnehagen :)

Spiser frokost i bhg i ukedagene, da blir det litt over en time etter hun har stått opp. Om jeg har senvakt og hun våkner tidlig spiser hun litt hjemme før bhg også. I helgene går det ikke mer enn 30min maks, da sover hun som oftest lenger.

Back
Topp