Når sov babyen din rundt?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Dette kan virkelig variere veldig. Jeg har hørt om babyer som sover rundt fra de er 2 uker, og babyer eller barn kan vi kalle dem nå, som er 2 år og fortsatt våkner flere ganger om natten.

Sover barnet ditt rundt? Når begynte babyen eller barnet med det?
 
De var nok over to år alle sammen.
 
Og ja, eksempelet på barnet som er 2 år, ja det er mitt :smiley-angry017
 
Kommer og går i perioder. Fra ca 4 mnd alder til nå (snart 1,5 år). Noen ganger sover han rundt, noen ganger våkner han hele natta. Kommer an på tenner, utviklingssprang osv
 
Egentlig fra han ble født. Men frem til 3 måneders alder, så våknet han for mat en gang i løpet av natta. Men sovna med en gang ;)
 
Guttene sov rundt fra de var rundt 10-11 måneder.
Frøkna var rundt 3 år
 
Eldste var 2-3mnd, minsten tror jeg begynte å sove rundt ved 9mnd alder. Gikk litt opp og ned en stund, men rundt da begynte nettene å bli bedre :)
 
5 dager og til han var ett år, etter det var det slutt på gode tider
 
Eldste fra fødsel egentlig. Hun våknet for mat ved 3-tiden de to første ukene, og sovnet igjen med en gang. Fra 2 uker sov hun 11-12 timer i strekk. Etter vi byttet ut sprinkelsenga ved 3 år, begynte hun å komme inn til oss på natta da, men går gjerne i søvne :p

Minsten på 8 mnd våknee fortsatt annenhver time ellee hver time. Kan ha første økt på 3-4 timer. Han sliter litt med magen, og vi sliter med å få hjulpet ham, så nå prøver vi ut melkefritt. Passer veldig godt i jula... :p
Han sov bedre før vi begynte med fast føde. Da var første økt gjerne på 8 timer..
 
Begge guttene var vel 2 år.
Yngste er bare 4 måneder, så hun er fortsatt våken i hytt og dynevær.
 
Eldste var 4,5 år da han endelig sov jevnt over hele natta :)

Lille på 2 år er ikke litt i nærheten av å sove hele netter enda...
 
Guttungen 3,5 år. Er 5 år nå. Frøkna er 3år og pleier våkne 2 ganger.
 
Fra litt før han var 2 år :) Sov igjennom iblant før det og da, men etter det ble det mer stabilt.
 
Sovet rundt fra 6 mnd alderen. Har kanskje «våken» natt der hun våkner 1-3 ganger vær 3 mnd. Nå er hun litt over 2 år! Vi har vært og er super heldig :D
 
Back
Topp