Når snudde de seg i magen?

LilleSpira

Glad i forumet
Jeg var på ultralyd i går og vesla låg i seteleie.

Jeg trodde ikke de snudde seg før rundt uke 35 jeg.. men når jeg spurte henne om når de pleide å snu seg så fikk jeg ikke helt noe svar.. bare noe om at hun kunne jo fortsatt snu seg.. Følte at hun mente babyen burde ha snudd seg nå..

Men hva er egentlig vanlig?

Og når snudde de seg hos dere?

snuppa mi snudd sæ når æ  va  5-7 mnd tru æ. huske æ merka hu låg nedover me hode ganske læng.

Husker ikke akkurat når.. Men vet at alle mine 3 har snudd seg ganske tidlig.. (Var kanskje ikke så mye til hjelp jeg [8D][8D])

Min snudde seg for to dager siden. Var da 37+1 :) Så det kan skje når som helst før fødselen ja!

minien her lå i seteleie i uke 37, hodeleie i uke 38 og seteleie fra uke 39 og til hun ble født.
Hadde masse fostervann slik at hun hadde god plass til akrobatikken sin

Jeg husker ikke helt, men hun snudde seg tidlig. Husker bare at jeg var på en ultralyd i uke 28 og da lå hun med hodet ned, og slik lå hun til hun ble født.

Jeg fikk beskjed at hvis ikkje hun hadde snudd seg til uke 35-36 så kom hun nok ikke til å snu seg selv.... Snuppa mi snudde seg dagen før jeg skulle på ul i uke 36.

Jeg har hørt at det er vanlig de snur seg tidligere når det er snakk om nr 1, mens de kan snu seg i siste liten
når det er snakk om nr 2,3 osv.
Litt spent på dette selv siden jeg nå venter på nr 2, men kun kommet til uke 25 jeg da, så snur seg vel mange
ganger til fortsatt:)

rundt uke 30 lå han for det meste med hodet ned...

Back
Topp