Når smilte den lille?

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Når begynte babyene deres å smile bevisst?
Her lurer jeg på om hun virkelig smilte igår... om det er mulig ved 4 uker og 2 dager? :o Ved tre tilfeller i går smilte hun nemlig ved øyekontakt med meg eller noen annen :) idag har samboer fått et smil og.
(Jeg reagerte på et smil ved øyekontakt på tirsdagen og, vi var flere som så det, men jeg er allikevel usikker på om det var en grimas bare fordi hun var sulten eller om hun faktisk smilte. Da var hun 3 uker og 5 dager...)

Vi har også fått masse smil denne uka, men er så usikker på om det er "ordentlige" smil eller bare grimaser på grunn av luft eller andre ting. Hun blir 5 uker på onsdag. Har sett antydninger til smil tidligere også, men nå den siste uken har det vært så mye mer enn tidligere :)

Har sett mye smil som antagelig kommer av andre ting. Men for ei uke siden, ca, fikk jeg et stoooort glis da vi hadde øyekontakt :-) Men etter det er det stort sett mens han sover, eller at han smiler til veggen :-P 5 uker og 1 dag nå, så håper vi ser noe til det snart. Prøver å tulle mye med han på stellebordet, i håp om å få et :-)

Vi fikk små smil når han var 2 uker, tenkte det bare var litt men hs som kommenterte det :-)

Rundt 4 uker kom de første små som ikke var magevondt, 8 uker i dag og smiler masse :)

Fikk skikkelig godsmil for første gang da ho var 3 uker <3 skikkelig blidfis! <3

9 uker (3 uker korrigert) nå og har begynt med noen forsiktige smil (som faktisk ser bevisst ut) de siste dagene, og gjerne når storebror på 2 år prater og koser med henne❤️

Veldig herlig :D mi jente er like gammel og sett antydninger til smil de siste dagene :) ved øyekontakt. Kanskje ikke de største glisene, men små forsiktige smil :) veldig koselig!

Her smiler hun når hun ser samboeren og Ole brum bamsen sin, mens hun gråter eller ser skeptisk ut når hun ser meg :( Hun er 6 uker.

Hun lå og smilte og gapte på stellebordet da hun var akkurat tre uker:) jeg sang og det kom smil etter smil. Da begynte jeg å grine litt, men hun smilte videre:) så det er mulig:) fantastisk!

Haha, godt det er flere som griner litt når de smiler !<3 varmer jo mammahjertet skikkelig!! <3

Back
Topp