når smilte babyen for første gang? =)

1 måned eller litt over 1 måned[:D][:D] ja kan truuuu jeg smelta <3<3<3 søøøte jenta mi

ORIGINAL: s90

Oi, er min lille tidlig ute? [8|] Han begynte med "luftsmerte"-smil når han var nesten 2 uker. Når han var akkurat 3 uker, smilte han masse (bevisst) til barnelegen på sykehuset. Etter det har det kommet masse herlige smil [:)] Spesielt når vi lager lyd eller bevegelser rundt ham når han er veldig våken og oppegående [:D]

Nora smilte ubevisst når hun var 2 uker..! så var ikke lenge etter før hun smilte bevisst..! var nok ca 1 måned [:D]

Første gong han smilte fordi han faktisk ville smile var dagen før han vart 3 veke!;) Altså, den 19. mars! [:D] Fleire på ra og rekke, til pappaen alle sammen :P men på siste smilet klarte eg og å få det med meg ;D

1 måned gammel - jeg hoppet opp og løp til samboer med han "han smilte til meg, han smilte!!" [:D]
Nå gliser han masse når vi får øyekontakt med han og er begynt å 'små-prate' litt - hermer etter uttrykkene og lydene våre.
Er sååå herlig!! [:)] *smelt*

ORIGINAL: s90

ORIGINAL: sorciere_

Første gong han smilte fordi han faktisk ville smile var dagen før han vart 3 veke!;) Altså, den 19. mars! [:D] Fleire på ra og rekke, til pappaen alle sammen :P men på siste smilet klarte eg og å få det med meg ;D

Akkurat samme dag som her [:D] Våre er jo født på samme dag også, så da er de like tidlig ute, da [:D] Flinkis-gutta [:)]

WOW!! [:D][:D] Skumle greier!! [:D]

De ubevisste smilene var raskt på plass her, kanskje etter en uke. De smilene er så nydelige, fredfulle :)

Han kom jo med "luftsmerte-smilene" fra dag 1 [:)]

Det skikkelige smilet fikk jeg se første gang da han var 2 uker og 6 dager, men det var tidlig på morgenen så jeg var ikke sikker på om det var det. Men når han begynte å smile masse dagen etter så var jeg 100% sikker på at det var et ordentlig smil jeg fikk se dagen før [:)]

Første beviste smilet kom når han var 3veker å 2dgr gammal, låg i vogga si å hadde nettopp våkna. Sist uke 5veke gammal kom de mange smil på rad. Og i går kom den første latteren <3 smelt <3

Milan var 3 uker og 3 dager. De siste 2 ukene har han glist i ett sett, og det blir bare mer og mer [:D] Han er en happy liten gutt [:D] Veiver med armer og ben og Ga-gaaa'er og nistirrer på meg mens han smiler ivrig *SJARMERT*

4 uker akkurat[:)]

På 3 ukers dagen sin[:)] Fikk tatt bilde av det, og det e skrytebilde på mobilen[8D] Han e en blid gutt som smila så fint kvær dag. Om natt-mårran når han våkna og e sulten så hør e masse grynt og snøft og fresing i fra senga hans, men når e legg han i senga vår og e tar opp bh-en så sett han i et stort glis t me
Om mårran så e han en solstråle, og iallefall hvis pappaen stell han eller bare prata me han[:)]
Han e skikkelig pappagutt. I dag begynt han å skrik når pappaen sa hade og sku dra på jobb.[:(]

Alvin har ikke smilt helt bevisst enda tror jeg[:)] Men har klart å knipse ett par ubevisste smil han har kommet med!
Er bare 4 uker og 2 dager i dag da, så det kommer nok snart, jeg gleder meg!![:D]

Back
Topp