Når sluttet kvalmen?

Med første mann var jeg kvalm fra uke 5 og helt til uke 18-19...

Nå har den værste kvalmen gitt seg og er "bare" 9+3... Så spent på om det kommer tilbake eller ikke :)

Litt for godt til å være sant enda

Synes den har gitt seg nå. Er usikker på om det er pga Postafen, eller at jeg bare har kommet dit.
Tør ikke slutte med Postafen helt enda, da dette skal jo egentlig være de verste ukene :P
Er 9+5 nå, og kvalmen roet seg da jeg startet på Postafen når jeg var 8+0 :)
Så til meg var kvalmen værst fra uke 6 til 8. :)
Er selvfølgelig småkvalm når jeg ikke spiser ofte nok, men ikke i nærheten av hva jeg opplevde tidligere. :)

Med første mann var jeg kvalm fra uke 5 og helt til uke 18-19...

Nå har den værste kvalmen gitt seg og er "bare" 9+3... Så spent på om det kommer tilbake eller ikke :)

Litt for godt til å være sant enda
Tenker det samme! Min ga seg ca uke 8, og er livredd for at den skal komme tilbake :P

Synes den har gitt seg nå. Er usikker på om det er pga Postafen, eller at jeg bare har kommet dit.
Tør ikke slutte med Postafen helt enda, da dette skal jo egentlig være de verste ukene :p
Er 9+5 nå, og kvalmen roet seg da jeg startet på Postafen når jeg var 8+0 :)
Så til meg var kvalmen værst fra uke 6 til 8. :)
Er selvfølgelig småkvalm når jeg ikke spiser ofte nok, men ikke i nærheten av hva jeg opplevde tidligere. :)

Jeg hadde også den værste kvalme-perioden i uke 6-8/9. Har begynt å gå over nå, men jeg må også spise med jevne mellomrom for unngå kvalmen :)

Syns kvalmen har vært mye mildere (nesten fraværende) den siste uka.. Så fra uke 10+0 egentlig..

Forrige svangerskap var jeg veldig kvalm fra uke 6 og egentilg hele veien (hadde et par uker her og der i 2.semester med opphold, så startet det igjen). Denne gangen startet ikke kvalmen ordentlig før i uke 8, og nå de siste dagene føler jeg at den begynner å gi seg. Er 11+3 nå, og kvalmen toppet seg hele uke 10. Har lest et sted at de som blir kvalme fra veldig tidlig av, gjerne er det lengre ut i svangerskapet.

Jeg trodde jeg var kvitt kvalme og brekninger, og oppkast...men i dag måtte jeg kaste opp alt jeg har spist, og brekt meg mange ganger...hoster litt også, for klør i halsen...har nok blitt forkjølet...er ikke spesielt kvalm da

Jeg begynte med kvalmen 3+0, og mye av den har forsvunnet allerede faktisk (6+6 i dag). Får bare kvalmebyger en gang i blant... Det er heeeelt greit for meg om den trekker seg tilbake :)

Jeg snakket for tidlig :(
Var kvalm igårkveld etter to timer shopping, og har vært kvalm i hele dag. 9+6 idag. Vært nesten helt uten kvalme i 2 uker :(
Irriterende :P

Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap og var innlagt til uke 19-20.. Det samme gjelder nå.. Er snart 11 uker og er fremdeles innlagt, mn får heldigvis sove hjemme.. Dette er noe av det verste et menneske kan oppleve tror jeg... Kvalme og oppkast setter deg jo fullstendig ut av spill ;( Krysser alt for at jeg føler meg bedre i uke 12, mn redd d er helt urealistisk :( ønsker dere alle sammen god bedring! La oss håpe vi snart er ferdig med dette h....... ❤️

Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap og var innlagt til uke 19-20.. Det samme gjelder nå.. Er snart 11 uker og er fremdeles innlagt, mn får heldigvis sove hjemme.. Dette er noe av det verste et menneske kan oppleve tror jeg... Kvalme og oppkast setter deg jo fullstendig ut av spill ;( Krysser alt for at jeg føler meg bedre i uke 12, mn redd d er helt urealistisk :( ønsker dere alle sammen god bedring! La oss håpe vi snart er ferdig med dette h....... ❤️

Huff, det hørtes fryktelig slitsomt ut. Håper du føler deg bedre snart!

Her starta kvalmen for fullt i uke 6. Er nå 13+1 og kvalmen har avtatt noe, men får fremdeles flere "kvalmebølger" kastende over meg innimellom. Spent på når kvalmen gir seg helt og jeg kan begynne å nyte graviditeten litt

Back
Topp