Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det samme! Min ga seg ca uke 8, og er livredd for at den skal komme tilbakeMed første mann var jeg kvalm fra uke 5 og helt til uke 18-19...
Nå har den værste kvalmen gitt seg og er "bare" 9+3... Så spent på om det kommer tilbake eller ikke![]()
Litt for godt til å være sant enda
Synes den har gitt seg nå. Er usikker på om det er pga Postafen, eller at jeg bare har kommet dit.
Tør ikke slutte med Postafen helt enda, da dette skal jo egentlig være de verste ukene
Er 9+5 nå, og kvalmen roet seg da jeg startet på Postafen når jeg var 8+0
Så til meg var kvalmen værst fra uke 6 til 8.
Er selvfølgelig småkvalm når jeg ikke spiser ofte nok, men ikke i nærheten av hva jeg opplevde tidligere.![]()
Håper det holder seg slik for oss. Trenger ikke få tilbake kvalmen nåJeg hadde også den værste kvalme-perioden i uke 6-8/9. Har begynt å gå over nå, men jeg må også spise med jevne mellomrom for unngå kvalmen![]()
Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap og var innlagt til uke 19-20.. Det samme gjelder nå.. Er snart 11 uker og er fremdeles innlagt, mn får heldigvis sove hjemme.. Dette er noe av det verste et menneske kan oppleve tror jeg... Kvalme og oppkast setter deg jo fullstendig ut av spill ;( Krysser alt for at jeg føler meg bedre i uke 12, mn redd d er helt urealistiskønsker dere alle sammen god bedring! La oss håpe vi snart er ferdig med dette h.......
![]()