Når sluttet kvalmen hos dere?

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei jenter

Er nå i 13 uke og kvalmen blir bare verre og verre. Vært kvalm siden uke 5, men det er først nå oppkastet er kommet. Er ikke fungerende i hverdagen da dette foregår hele dagen.
Så det jeg lurte på er når sluttet kvalmen hos dere, og har dere noe tips?

Har vært utrolig lite kvalm denne gangen. Bare litt noen morgener tidligere, men i går var jeg nær ved å spy og i dag spydde jeg for første gang! (ca 13 uker her også!). IKKE FORVENTET!!!
Tenkte at det kanskje hadde noe med halsbetennelsen jeg har fått å gjøre, men synes det var litt merkelig. Får håpe vi blir raskt bedre begge to! :) Dette med kvalme har jeg ikke så mye erfaring med, så har desverre ikke så mange tips til deg gitt..

Er 15+2 og enda kvalm, men det kommer og går gjennom dagen . Har ikke noe annet tips enn å ta det med ro og lytte til kroppen, spis jevnlig slik at du aldrig blir kjempe sulten, det hjelper her!:)

Ja, får håpe vi blir kvitt det snart :)!
Men skal nok klare meg gjennom det, den tida det tar. Er nå tross alt et liv det blir skapt der inne :) Så skulle nesten bare mangle! Hihi :)

Ja, prøver å små spise litt, men det kommer bare dessverre opp igjen :(
Så er ikke det store jeg får i meg..

Jeg var ble kvalm noen dager etter eggløsning og det varte til uke 12 ca. Veldig glad for at det er over da jeg var kjempekvalm fra jeg våknet til jeg sovnet og kastet opp 2-3 ganger om dagen.
Jeg kaster opp innimellom fortsatt, men da er det plutselige brekninger og ikke langvarig kvalme.

Nå er jeg bare sulten heeeele tiden...

Jeg er 13 uker og her har kvalmen endra seg fra og være konstant til å komme i grusomme bølger med brekninger.. skal lissom begynne å jobbe til mandag så er spent på åssen det går :-s

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er 14+2 og kvalmen er her fremdeles, men den er bedre enn tidligere og ikke konstant lengre.

Med storesøster var jeg kjempe dårlig frem til uke 24.
Er i uke 16 nå og har perioder med oppkast og kvalme fremdeles

Jeg er 13+2 og har aldri vært kvalmere. Ble skikkelig ille for 3-4 dager siden. Har vært moderat av og på kvalm hele veien, men nå er det en altoppslukende lammende kvalme. Slitsomt!!

Back
Topp