Når sluttet dere på lutinus ved positiv graviditetstest?

Sommerfugl_24

Flørter med forumet
Hei!

Jeg har testet positivt og rapportert til klinikken :D
Jeg har fått beskjed om å slutte på lutinus nå, men kan bruke opp de pakkene jeg har hvis jeg hadde noen.
Jeg hadde (heldigvis) fått kjøpt inn litt ekstra så har to pakker igjen.
Leser flere plasser at andre klinikker anbefaler lutinus mye lengre.

Hva er deres erfaringer?

Kommer jo Ann på om det er naturlig eller styrt syklus :) dersom det er i naturlig syklus så produserer kroppen dette selv og behovet for ekstra progesteron er ikke helt tilstede. Men noen har lavt progesteron og må derfor gå på det lengre :)

Brukte til uke 12-14 to ganger, og uka etter positiv to ganger.
Fått påvist mangel, så de to jeg har gått langt ble til baby. Men vanlig er vel og slutte etter noen uker.

Kommer jo Ann på om det er naturlig eller styrt syklus :) dersom det er i naturlig syklus så produserer kroppen dette selv og behovet for ekstra progesteron er ikke helt tilstede. Men noen har lavt progesteron og må derfor gå på det lengre :)

Det er naturlig syklus ja og har ikke fått beskjed om at jeg har mangel på progesteron.
Men usikker på om det er noe som testes på de vanlige blodprøvene de tar…
Tror jeg går på det en stund til, for sikkerhetsskyld. Og evt trapper ned til to om dagen evt.

Det er naturlig syklus ja og har ikke fått beskjed om at jeg har mangel på progesteron.
Men usikker på om det er noe som testes på de vanlige blodprøvene de tar…
Tror jeg går på det en stund til, for sikkerhetsskyld. Og evt trapper ned til to om dagen evt.
Ja, ønsker du å fortsette så gjør du det :)

Back
Topp