Når sluttet barna deres

Eldste jenta mi slutta da ho var 10 mnd, mens minstejenta mi som er 20 mnd nå, sover fortsatt på dagen[;)]

rett før han ble 3 år.. barnehagen som skøyt "gullfuglen" der.. de slapp strevet med legging, jeg fikk med meg en grinete og trøtt unge hjem.. [;)]
Hender rett som det er at han tar seg en power nap på ettermiddagen enda.. [:)]

Jeg lurer på om min lille prinsesse på snart 20mnd, begynner å ikke trenge hvilen sin på dagen.
For i dag gikk hun hele dagen uten en eneste hvil.

Hvordan var det da deres barn sluttet med hvil, tvert av eller bare hvilte de dagene de hadde behov for det?

eldste var 2 år og 3 mnd

ORIGINAL: Smashing

Noen ganger har hun lagt seg på sofaen og bare slappet litt av. Det har hjulpet. Ellers får hun hvile i barnehagen ennå. Og sovner hun i bilen, får hun sove en halvtime uten at det blir noe stress. Vi sluttet med dagsoving da det tok lenger og lenger tid å legge henne for hvilen.

Ja jeg føler at hvilene hennes bare blir senere og senere.
Her om dagen ville hun sove halv 5...alt for sent synes jeg, men hun fikk sove 30min.

Når hun begynte i bhg i aug sov hun i 12-12.30 tiden, nå sovner hun ikke før ca.13.30

ORIGINAL: Hannah`s mamma

Jeg lurer på om min lille prinsesse på snart 20mnd, begynner å ikke trenge hvilen sin på dagen.
For i dag gikk hun hele dagen uten en eneste hvil.

Hvordan var det da deres barn sluttet med hvil, tvert av eller bare hvilte de dagene de hadde behov for det?

Vi har nesten jevngamle barn, og her trengs gjerne et par timer fortsatt.

aner ikke. min sover ennå 2 timer hver dag:-)

Rundt 2 år![:)]

Minsta sover litt i barnehagen, men ikke heme for tia, så er nok rett før det er slutt på hvilinga hennes![;)]

ORIGINAL: smash

Eldste jenta mi slutta da ho var 10 mnd, mens minstejenta mi som er 20 mnd nå, sover fortsatt på dagen[;)]

10 mnd! Jøss, det var tidlig!

Back
Topp