Når slutter di å være babyer?

DramaQueen

Forumet er livet
Må innrømme jeg blir litt fornermet når noen kaller Mia for baby...hun er jo 1år snart!

Når synes dere det er på tide å slutte å kalle di for babyer?[8|]

[:)]

ORIGINAL: MiaC

Må innrømme jeg blir litt fornermet når noen kaller Mia for baby...hun er jo 1år snart!

Jeg må innrømme at jeg er helt grønn på det med barn (var i hvert fall det til jeg begynte å tenke på å få mitt eget), så det er ikke lenge siden jeg så på alle som gikk i bleier som babyer...
Men så lærte jeg at bleier går ganske langt opp i kilo.... Litt flaut egentlig...

Synes ikke Eirik har vært baby på ei stund jeg..... Slutta å kalle han baby da han passerte 6 mnd jeg trur jeg[:)] Da var han jo så stor, og gjorde masse ikke-baby ting[:)]

ORIGINAL: pusita

Jeg må innrømme at jeg er helt grønn på det med barn (var i hvert fall det til jeg begynte å tenke på å få mitt eget), så det er ikke lenge siden jeg så på alle som gikk i bleier som babyer...
Men så lærte jeg at bleier går ganske langt opp i kilo.... Litt flaut egentlig...

hehe...begynte plutselig å tenke på gamle damer og tena lady

ORIGINAL: pusita

hehe...begynte plutselig å tenke på gamle damer og tena lady

He, he... Jeg har mye å lære om morsrollen vet jeg...
 Kan detta gå bra da

Når de kan gå regner jeg dem ikke for babyer (tror jeg) er jo så forskjellig når de begynner å gå da...

Har så lite peiling på barn i det hele tatt jeg [:D]

Jeg vil nå si når de har passert året...

ORIGINAL: TutOgKanon

Enig. Men spedbarn slutter de å være når de er 3-4 måneder.

ORIGINAL: Glad70

Trodde de var spedbarn til de fyller 1 år jeg. Er ganske sikker på det.

ORIGINAL: VilSåGjerne

ALDRI[:D] pappa siere eg e babyen hannes ennå og eg e 22år [:D]

hihi, så søtt sagt av han[:)]

ja det er vanskelig, satt og tenkte på det tidliger i dag men jeg holdt emily på fanget, nå sitter jo hun på fanget og vil ikke ligge i armene mine som før.

ORIGINAL: Hanne79

ORIGINAL: Glad70

Trodde de var spedbarn til de fyller 1 år jeg. Er ganske sikker på det.

Regnes (de fleste steder) som spedbarn til fyllte 6 måneder

Back
Topp