Når slutter dere å ta grav.test?

Etter de to positive testene jeg tok 15dpo:)

Tror ikke jeg klarer å innse det før jeg har fått 3+ på den digitale, og teststreken er like sterk som kontrollstreken på bt :p Et lite stykke igjen å gå for å si det sånn :p

Har ikke tenkt å ta flere :) tok den siste forrige søndag, og det var en cbd som viste 3+, da er det ikke vits å teste mer :p

Jeg har vel brukt opp 5 tester. Den første kom jo som et lite sjokk (selv om veldig ønsket). Den siste viste 2-3 på cbd, så jeg tenker, jeg lar være nå og venter til 17.09. hvor jeg har første ultralyd. :)

Jeg har vel brukt opp 5 tester. Den første kom jo som et lite sjokk (selv om veldig ønsket). Den siste viste 2-3 på cbd, så jeg tenker, jeg lar være nå og venter til 17.09. hvor jeg har første ultralyd. :)

Jeg skal også på ultralyd 17.09 :D

Jeg har en billigstrimmel igjen. Den er det egentlig ingen vits i å ta. Jeg har tatt de jevnlig for å se at det stiger og nå er min strek sterkere enn den andre.

Gøy å teste men NÅ er jeg ferdig tok siste i går ;) 6 uker på mandag :)

Jeg tok 3 i starten og legen tok 1 for moro skyld sist uke. Var gøy å se at den fortsatt ble spontant positiv. Men gidder ikke bruke flere penger på gravitester nå. Får bare vente og se på UL om det virkelig er en unge i rugekassa :-)

Tok tre tester på rappen, og når de ble positiv nesten før jeg rakk å legge de fra meg måtte jeg bare innse fakta ;-)

Etter gårsdagens svært positive test klokka 22.30 :P tanta kommer jo ikke, så her er det baby vetdu!

Første testen jeg tok var en cbd som viste gravid 3+, har ikke tatt flere. Har vel egentlig ikke gått helt opp for meg ennå, selv om det er tre uker siden jeg tok testen og jeg kjenner på kroppen at mye er annerledes

Merkelig nok tok jeg bare én med førstemann og slo meg til ro med det. Denne gangen har jeg tatt 4-5, føler meg liksom ikke helt sikker. Har ikke samme symtpomer og føler meg ikke gravid. Første gang "visste" jeg det før jeg tok test selv om det var uplanlagt.

Tok en test i dag som var 3+ på CB, så forhåpentligvis tar jeg ikke fler.har dessverre noen småblødninger i ny og ne som bekymrer!

Tok en test i dag tidlig, og nå gir jeg meg. Gått fra gravid 1-2 til 2-3 på to dager:)

Jeg har en cb med ukeindikator igjen som jeg tar neste mandag og satser på at jeg får 3+. Dette blir siste testen 25 dpo. Men har ikke testet siden mandag hvor jeg fikk 2-3 da

Back
Topp