Når slutter dere å gi julegaver?

Vi har liten familie, og gir til alle, har aldri hørt om at man slutter med det engang jeg.
Sikkert siden du har liten familie. :p syns det er nok med de 44 gavene jeg kjøper hvert år (+ kalendergaver og gaver fra vesla til venner og dyr). Hadde jeg skulle gitt til alle tantunger som er over 18 og, så hadde det blitt over 50 gaver. Elsker å kjøpe gaver til folk, og kjøper alltid til alle vi feirer med. Men når man har 6 søsken som alle har mellom 1-5 unger (flesteparten har 3) and counting, så blir det MYE når man ikke er rik. :P

Vet ikke enda. Vi har jo stor familie, så om vi slutter så er det ikke krise, de får uansett nok av gaver. Men sambo har liten familie, 2 søstre med hver sin unge, de har så å si ikke familie på andre siden, så om vi slutter å gi, så får jo ikke de ungene noe særlig med gaver. Men vi må jo gjøre likt, så vi kommer nok til å gi til de tipper 18. Problemet her er at hun ene er mye eldre enn de andre, blir litt dumt å slutte å gi til hun.

Vi fikk av våres tanter og onkler til vi ble 18. Så vi tenker å gi oss når våre nevøer og nieser er 18 år. :)

Back
Topp