Når slutte med sprinkelseng?

Min på 2 år og 8 mnd sover i den fremdeles. (..den lille delen av natten han sover i egen seng. :P)
Han er en skikkelig rømling, så han er ikke klar for annen seng enda. Orker ikke løpe rundt etter ham på natten, eller risikere at han faller ut, eller kommer over i vår seng uten at vi får det med oss. (Ikke særlig gunstig å samsove uten å vite om det.)

1,5 år, delvis fordi han var nære å klatre ut, men mest fordi han skulle bli storebror og vi ville ha ham over i ny seng i god tid før lille kom til verden :)

Når jeg brukte like mye tid på å hente de tilbake i grindsengen som jeg ville gjort i en vanlig seng fikk de ny seng

Nr 1: 1 og er halvt år
Nr 2: 2 og et halvt år
Nr 3: fortsatt sprinkelseng på ubestemt tid hu er nå 1 år og 10 mndr.

Begge de to eldste har forøvrig blitt i sengen Selvom de gikk fra sprinkelseng til junior seng.

Yngste er 3 år og sover fremdeles i sprinkelseng.. hun har stor-jente seng, men vil bare sove i sprinkelsengen, så da får hun det så lenge hun vil

Min på 2 år og 8 mnd sover i den fremdeles. (..den lille delen av natten han sover i egen seng. :P)
Han er en skikkelig rømling, så han er ikke klar for annen seng enda. Orker ikke løpe rundt etter ham på natten, eller risikere at han faller ut, eller kommer over i vår seng uten at vi får det med oss. (Ikke særlig gunstig å samsove uten å vite om det.)

Her skjer det nesten hver natt at han kommer oppi til oss og jeg ikke merker det :P Han blir tre i mars.

Her skjer det nesten hver natt at han kommer oppi til oss og jeg ikke merker det :p Han blir tre i mars.

Han har foreløpig ikke tenkt på at han kan klatre over, så han får bli oppi der så lenge som mulig. :P

Nyt det så lenge det varer. :p Med første måtte vi sette krok på ytterdøra før vi la oss om kvelden [emoji23]

Vi har grind på soveromsdøra, men det er ikke alltid vi husker å lukke den, og det er nok ikke lenge før han klarer å åpne den. :P

Er litt over 3 og liker sprinkelseng bedre enn stor jenteseng. Hun velger selv :)

Ca 1.5 år med eldste. Hu virkelig hatet sprinkelsenga og bare skreik. Tok av den ene siden og hu sov plutselig der. Yngste blir 2 år i januar og nå klatret han ut av reisesenga så får vel ta av ene siden på sprinkelsenga snart.

Begge sluttet med sprinkelseng og fikk juniorjenter da de var ca 1,5 år :)

Back
Topp