når slutte med body?

lille*jenta87

Forelsket i forumet
når er det mest vanelig å slutte med body?
en vennine av meg slutta med det når ungen hennes var 18 mnd, syns det er litt fortidlig jeg.
thea er 18 mnd nå og jeg har ikke tenkt tanken engan å slutte med det. thea drar opp klærene sine hele tiden og hvis hun ikke skulle ha brukt body så hadde hun fryst på magen med en gang da jo [&:]

Jeg vet ihvertfall en ting..og det er at jeg skal fortsette med body helt til jeg ikke kalrer å oppdrive den lenger...De er jo geniale

Slutta med body når othilie slutta med bleie

Om sommeren når det var fint vær så brukte hun ikke body da

tror vi sluttet med bodyer når Mathias var ca 2 år tror jeg...husker ikke helt

jeg bruker nesten aldri body på jonas.. har bare trøyen oppi strøpebuksen liksom... sluttet å bruke d når han begynte å gå med trusebleier.. men d hender jo jeg tar på han body og da.. men er ikke noe han MÅ  gå med liksom[:)]

ORIGINAL: siric

Jeg vet ihvertfall en ting..og det er at jeg skal fortsette med body helt til jeg ikke kalrer å oppdrive den lenger...De er jo geniale

jepp[:)] Tenker å fortsette med det helt til han slutter med bleie[:)]

det er sånn jeg tenkte å gjøre med thea oxo. skal prøve så vidt det er og ikke bruke bleie når det er fint ute til sommeren og da er det ikke noe vits å bruke body heller. jepp de er geniale [:D]

man får kjøpt det på H&M, alle steder jeg har sett så får man kjøpt det

ORIGINAL: Bekkiz83

Hvor får man kjøpt bodyer over str 86 da? Det har ikke jeg sett! [&:]

På Cubus får man bodyer opp til str 100, så vidt jeg vet. Gjorde det da jeg jobbet der for et par år siden iaf.

ja si det [:D] di er jo helt geniale [:D][8D][:D]

ORIGINAL: lille_blomst

jeg vil si at det ikke er så genialt å dra en body full av drit over hodet på en to åring liksom... så...

ikke så genialt på en på 5 måneder heller...[:D]

Tror jeg kommer til å bruke det så lenge jeg finner noen som passer.. bodyer er jo så gode! slipper klær som siger opp.. [:D]

bruker det ikke på sommeren på eldstemann, men på høst og vinter er det jo helt topp. Kan ikke tenke meg verre en genser som kryper oppover ryggen når de leker ute i kulda. Har sett opp til str 100, så jeg skal bruke så lenge de passer

Minste vår er 2 år og bruker body enda. Kommer til å bruke det på han til vi ikke får tak i størrelsen hans lenger[:D]

Tenker det samme som deg jeg. Føler han vil fryse uten body jeg..

ORIGINAL: buffys

jeg vil si at det ikke er så genialt å dra en body full av drit over hodet på en to åring liksom... så...

ikke så genialt på en på 5 måneder heller...[:D]

nei det er sant, men når de er 5 mnd bæsjer de, en toåring driter. pluss at da colin var 5 mnd hadde vi bodyer med knyting eller knapper som ikke ble dratt over hodet [;)]

her har det ikke bare vært bæsj de siste gangene, men diarebajs gange 1000.. skiftet 12, TOLV, bodyer siden i går morrest...[:D][:D][:D]
så skjønner absolutt hva du mener[:D]

det kommer vel den tid man ikke finner stor nok størrelse:) hva er den største størrelsen som finnes i body da?

Vegar bruker nesten aldri body, han bruker truse/boxer og trøye, hender han har body på men det er sjeldent[:)]

Kan jo hende jeg må starte med det om han begynner å skal kle av seg en periode...he he er jo ofte slik med de små at de prøver jo sikkert ut det etterhvert[:)][:)]

ORIGINAL: Simen&Snorremamma

ORIGINAL: Bekkiz83

Hvor får man kjøpt bodyer over str 86 da? Det har ikke jeg sett! [&:]
jeg har kjøpt body i str 100! husker ikke hvor, for det er så lenge siden. husker jeg sa til meg selv den gangen at det skal jeg jammen meg ha, for de er så gode å ha!

Cubus har opp til str 100 hvertfall[:)]

Back
Topp