Når slutte å teste?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Heisann [emoji3] gratulerer til alle dere andre!
Jeg kom inn hit idag. Er 11 dpo. Fått flere positive idag og også positiv digital selv på ettermiddagsurin. Hvor mange flere dager bør jeg da drive med testing? For det første er det dyrt, for det andre bringer det jo unødig stress å hele tiden lete etter stigning?

Hvor lenge testet du etter du fikk den første positive? Eller sluttet du da og håper og tror det går bra videre? Så lenge man ikke blør mye som i en spontanabort må man vel få tillate seg å tenke positive tanker? Bare et lite tankedryss herfra.

Dette er mine fra idag.
f65562f17739f78dd14a8aea650787e8.jpg
f0074961d1925be46dc3ddcadbec2771.jpg
808dbe3a0ebdfdd4697df7938f9499e6.jpg

Jeg har testa altfor lenge, og det er egentlig helt unødvendig! Så om du klarer å la være, så bør du slutte og bare nyte å være gravid![emoji5]

Jeg har testa altfor lenge, og det er egentlig helt unødvendig! Så om du klarer å la være, så bør du slutte og bare nyte å være gravid![emoji5]

Ja det kan sikkert være greit å sjekke et par dager etter positiv test da. Men utover det tror jeg at jeg bare vil bli sprø. Har jo vært helt testoman som prøver, så kanskje på tide å roe litt nå. Var vel ikke mye tvil på mine?

Jeg tok tre strimler og da jeg fikk positiv digital så har jeg slutta. Skal ta den andre og siste digitale til uka tenkte jeg og da er jeg helt ferdig med testing[emoji4]

Jeg testet positivt for ca 2 uker siden. Testet på nytt etter ca 10 dager, og har ikke planer om å teste noe mer igrunn..! :-)

Det er jo virkelig ikke tvil om at du er gravid [emoji7][emoji7] gratulerer! J eg testet digital dagen etter krysset kom og kun 1 test 4 dager etter. Nå er det helt stopp, og jeg våger og tror at alt går bra helt ut i februar [emoji7]

Jeg har testet hver dag, mest fordi jeg har så hella mange tester liggende og litt fordi det er det eneste "gravid-relaterte" jeg har å gjøre i hverdagen :) vi har ikke sagt det til nesten noen enda, og med en TurboTurid på 1 år i heimen blir det liksom ikke så mye fokus på eller tid til å "være gravid" helt enda så de testene er min lille morgen-hygge med MageKnøttet haha :) blir som at vi sier hei og god morgen til hverandre ;)

Back
Topp