Når slapper du mest av?

T88

Betatt av forumet
Vannet går som oftest om natten fordi da hviler kroppen. Det står også skrevet flere steder at sannsynligheten for at vannet går i butikken eller når du henter småen i barnehagen er usannsynlig fordi vannet går som oftest når du slapper av.

Sannsynligheten for at vannet går er jo uansett liten. Men i hvilken situasjon tror du det hadde skjedd? Når slapper du mest av når du ikke sover? :)

I mitt tilfelle er jeg i mitt ess når jeg er alene i huset og ser serier! Idag er det Nashville, imorgen er det nyeste Greys anatomy episode <3 Da kobler jeg helt ut og er godt planta i sofaen :) :)

Min forrige fødsel startet med vannavgang mens jeg stresset rundt hjemme og vasket hele huset og ryddet bort jula :P

Mitt gikk på natta sist så i mitt tilfelle stemmer det at det går når man slapper av :P

Vannet gikk tidlig på morran sist her, mens jeg sov. :)

Når jeg tenner lys i stua og ser en film eller serie på tv, med litt brus i glasset. Gjerne nydusja og smurt inn i krem :-P
Da har jeg det som plommen i egget. :-)

Men nå i helga skal jeg besøke mamma i Porsgrunn og vet at jeg er 20 min unna sykehuset istedet for over 2 timer. Kanskje det får meg til å slappe nok av! :-D

• Liker
Reactions: T88
Første fødsel startet med vannavgang. Da hadde vi vært ute å handlet og styrt fælt på formiddagen, og da jeg la meg på sofaen på ettermiddag gikk vannet..

• Liker
Sist gikk vannet akkurat då eg sto opp på morgonen. :) Hadde nettopp reist meg opp, liksom. Så det var bra, for ellers ville heile senga blitt våt! :D

• Liker
Sist gikk vannet mitt da jeg satt på do :p hadde hatt en ganske avslappet dag :) og var jo egentlig det mest praktiske stedet det kunne skje, så hvis det skjer igjen så foretrekker jeg toalettet :p
Sånn gikk det på meg og sist! Ganske praktisk i grunn :-P

Riene starta på natta begge gangene for meg. Vannet gikk første gang på føden og 2. gang på natta før riene.

• Liker
Slapper mest av når jeg ligger i senga :) spent på om vannet vil gå eller ikke!

• Liker
Funka ikke å slappe av å se Greys idag :P Men er veldig innstilt på overtid da, bare har litt ønsketenking :p

Slapper av kun i badekaret, derfor har badekaret blitt flittig brukt de siste 9 månedene kan du si :)

• Liker
Vannet mitt gjekk på kafeen :p hadde heldigvis tykt bind etter Gu 1 time før. Og det kom ikkje alt på en gang. Så kom meg på toalettet og hjem uten at det kom gjennom buksa :p

Hos meg gikk vannet litt etter jeg hadde våkna om morgenen. Lå faktisk å lurte på hvordan jeg skulle klare å komme meg opp av senga uten å tisse på meg. Så da slapper jeg vel mest av rett etter at jeg har våkna da.

• Liker
Back
Topp