Når skl j fortelle d?

Lillemumma*KL

Forumet er livet
lurer bare på når dere har fortalt til kjente og kjære at dere venter barn, har lissom bare lyst til å skrike det ut så høyt som mulig.......[:D] de aller nærmeste vet da...

Jeg sa det til de nermeste da jeg var litt over 2 månder på vei.. [:)]

Jeg fortalte de nærmeste eller de fant det ut da jeg var ca 9 uker på vei. Nå er jeg ca 14 uker og det er fortsatt kun de nærmeste som vet det. Har ikke fortalt det på jobb men må det hvis jeg blir sykemeldt pga bekkenløsning...[:D]
Si det når du føler det er greit. Hvis det skulle gå galt er det jo greit å kunne få litt støtte...[;)]
Lykke til

Jeg sa det i uke 10 fordi jeg ble lagt inn pga kraftige blødninger osv. Så det falt liksom naturlig å si det da.

Jeg klarte ikke å holde på hemmeligheten så lenge til heller[8D]

jeg fortalte det sånn ca 6 uker etter jeg ble gravid.. klarte egentlog ikke å holde kjeft om det til noen..hehehe... [:)]

Jeg valgte å vente til jeg var 12 uker på vei. Da er faren for å miste så mye mindre. Og jeg vet ikke hvordan jeg vil reagere på noe sånt, ikke sikkert at jeg ville oppleve at alle skulle vite det. Kanskje ønsket jeg bare å snakke med de aller nærmeste om det som er vondt. Men at det er vanskelig å holde på den store hemmeligheten,.......

Var 12 uker forrige gang, men tror det blir ca 10 uker denne gangen - da har svigermor bursdag..Da skal hun få ett skjønt lite bilde [;)][:D]

Jeg fortalte det rundt uke 8 til de nærmeste, og til sjefen min, resten av jobben fikk vite det i uke 10. Klarte ikke holde det for meg selv lengre.. hehe [:D] Bare husk at en sånn nyhet sprer seg som ild i tørt gress, så når du bestemmer deg for å fortelle det.. fortell det til de aller nærmeste på same dag.. [;)]

Hei du.

Jeg sa det da jeg var 6 uker på vei første gang og nå ventet jeg til rundt 8 uker tror jeg. Sa det selfølgelig til mamma og pappa før det, men hadde SA i uke 6 - 7 før det og ville holde det litt for meg selv.

Klem

Fortalte det nesten med en gang jeg fant det ut jeg [:)] Klarte ikke å holde det for meg selv hverken denne gangen eller første gangen. Hvis jeg hadde fått en SA hadde jeg blitt fryktelig lei meg og fortalt det alikevel....Men det er jo opp til en hver person hva man føler det... [;)]

Heia[:)]
Vi fortalte det med en gang vi fant det ut (ca 5 uker) fortell det hvis du føler for det. Vi kunne ikke holde det skjult så lenge heller for det skulle arrangeres utdrikkningslag for meg og da ville jo alle funnet det ut uansett.[:D]

Hei.. jeg fortalte det da jeg var 4 uker jeg. Pga jeg har mistet før å alle sa til meg at jeg ikke burde si det, men følte at da hadde jeg noen jeg kunne dele følelsene med vis jeg mistet det i gjenn...

Hei.Jeg fortalte om graviditeten til hele verden med en gang. Da var jeg ca 6 uker tror jeg. Gjør det du føler for du. Klemmer

Vi fortalte det til alle dagen jeg hadde positiv test, altså 4+1[:D] Holdt på å gå galt rundt uke 5, og vi visste ikke sikkert hvordan det kom til å gå før uke 7. Veldig glad for at omgivelsene våre visste hva vi gikk igjennom. Fikk godt med støtte og forståelse for humøret mitt. Har ikke angret en dag på denne avgjørelsen!

Er snart i uke 8 og har ikke fortalt det til noen ennå...[:)]
Har veldig lyst,så vi får se om de ikke får vite det etter legetimen i mårra[:)]

Hei hei!

Vi har allerede fortalt det til noen av våre nærmeste venner. Dro så på ferie i 2 uker og kom hjem for en uke siden. Når er jeg snart i uke 11 og vi har tenkt å fortelle det når jeg er 12 uker på vei. Men kan noen være så snille å hjelpe meg: jeg gruer meg veeeeldig til å fortelle det til min mor. Hun vet om en del andre jenter som er gravide som er yngre enn meg, like gammel som meg og noen år eldre enn meg (jeg fyller 21 i år) og hun synes at de er for unge. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til henne. Jeg er redd for at hun skal bli sint, men hun kan jo ikke det for at hun skal få et barnebarn som faktiskt bor i nærheten.

Back
Topp