Når skal...

IrisM

Elsker forumet
...deres små begynne i barnehage? Og når skal dere begynne å jobbe igjen?

Tiden går så fort!

Hermine skal begynne i bhg i august, jeg begynner i jobb i juni og tilbake til studiene i august! o_O

Barnehage i august.
Min permisjon er over første uken i mai :o

Barnehage i august.
Min permisjon er over første uken i mai :eek:
Søker du om å få overta pappapermen da siden du ikke har arbeid? Eller satser du på å få noe før mai???

Barnehage i august.
Min permisjon er over første uken i mai :o
Samme her. Har foreløpig ingen jobb å gå tilbake til enda, og i og med at vi heller ikke er garantert barnehageplass til høsten, er fremtiden litt uviss. Kjenner det stresser meg.

Søker du om å få overta pappapermen da siden du ikke har arbeid? Eller satser du på å få noe før mai???

Man får da ikke overta fedrekvoten på det grunnlaget?
Nei mannen skal ut i perm fra da, jeg er på jobbjakt :)

Samme her. Har foreløpig ingen jobb å gå tilbake til enda, og i og med at vi heller ikke er garantert barnehageplass til høsten, er fremtiden litt uviss. Kjenner det stresser meg.
Ingen jobb foreløpig her heller...

En kan bare overta fedrekvoten dersom far ikke har opptjent rett til foreldrepenger, man er alene om omsorgen for barnet eller mannen er for syk til å ta seg av barnet. Strenge regler her, så en kan ikke bare overta permisjonen til far dersom man vil det... ;)

Skulle ha begynt å søke, men det krever mer enn jeg har orket å legge inn av innsats foreløpig... Litt usikker på hva jeg vil også; om jeg skal satse på advokatfullmektigstilling, eller gå for en mer familievennlig jobb i det offentlige.

Fordi vesla kom 3 uker før termin,mister jeg 3 uker av permisjonen og har kun støtte fra NAV t.o.m den 23.april. :confused:
Jeg har en ufin arb.plass og vil ikke tilbake dit, så jeg skal si opp. Skal se etter en deltidsjobb som jeg kan ha frem til høsten,for da skal jeg begynne på et nettbasert lærerstudie og har tenkt å ha vesla hjemme hos meg.:)

Skulle ha begynt å søke, men det krever mer enn jeg har orket å legge inn av innsats foreløpig... Litt usikker på hva jeg vil også; om jeg skal satse på advokatfullmektigstilling, eller gå for en mer familievennlig jobb i det offentlige.

Jeg har så vidt begynt å søke. Men ønsker å studere videre fra høsten av :)
Det første året blir deltid, så jeg må jobbe endel ved siden av.

Jeg begynner i jobb 13. mai, tok ei uke ulønnet perm så vi kan dra på ferie først:-)
Snuppe begynner i bh i august.

Back
Topp