Når skal vi starte med mamma klær?

baby nr 3

Andre møte med forumet
Jeg er bare ca 7 uker på vei men det ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Alle bukser strammer og genserne passer ikke mere. Ingen vet at jeg er gravid enda ikke barna mine heller da jeg helst vil vente til uke 12. Men dette begynner å bli vanskelig å skjule og ukomfortabelt med vanlige klær
 
Jeg tok frem mammabuksene i dag, ni uker i morgen :) Orker ikke å gå med stramme klær lengre. Begynn når du føler det er på tide, det viktigste er å ha det komfortabelt.
 
Forrige svangerskap gikk jeg til innkjøp av mammaklær når jeg var ca 7mnd(hadde bare en bitteliten kul ved fødsel da! :) men denne gang er jeg litt usikker, er nok ikke lenge til, da jeg synes buksene begynner å bli ubehagelige på magen(føles som de presser på magen min). :)
 
Forrige gang begynte eg å bruke mammaklær når det var ubehagelig å gå med vanlige klær. Tenker eg går for det samme denne gangen. Eg begynte ganske tidlig med mammabukse, uke 11 eller 12 tror eg, pga presset mot magen. Selv om eg ikke begynte å vise før i uke 25....
 
Æ bruke allerede mammaklær. E 7+4 men e mitt 4 svangerskap. Va hos jordmor på kontroll i går grunna smerte, å da kunne jo allerede kjenne livmora over skambeine. Detta i en kombinasjon me at æ e frøkteli kvalm å ikkje tåle trøkk på magen har gjort at mamma klærn e henta fram.
Kan å føye tel at æ har gått ned 4 kg, så dæm e ikkje trang førdi æ har lagt på mæ
 
Aldri håper jeg!
Begynte med det veldig sent sist, og blir nok sånn denne gangen også. H&m mammabuksene passet aldri, strikken var altfor stor over magen.
 
Jeg begynte med mammabukser når jeg var 7 uker(9+0 nå). Da var buksene mine allerede for trange i livet, selv om vekten har gått nedover.
 
Har tatt de ned fra loftet og vasket de så de ligger klare, håper å kunne vente til nyåret :)har funnet fram de videste bukse jeg har, siden de andre strammer over magen og gir ubehag.
 
Jeg tok frem mammabuksene i dag, ni uker i morgen :) Orker ikke å gå med stramme klær lengre. Begynn når du føler det er på tide, det viktigste er å ha det komfortabelt.
Ja, det er det jeg tenker også for det strammer jo så innmari rundt magen. Olsbuksene kan jeg bare glemme å få på meg
 
Aldri håper jeg!
Begynte med det veldig sent sist, og blir nok sånn denne gangen også. H&m mammabuksene passet aldri, strikken var altfor stor over magen.
Jeg gleder meg over svangerskapet og vil veldig gjerne vise det frem når tiden er inne , men foreløpig vil jeg jo ikke si noe til noen.
 
Aldri håper jeg!
Begynte med det veldig sent sist, og blir nok sånn denne gangen også. H&m mammabuksene passet aldri, strikken var altfor stor over magen.

Mammabuksene fra hm synes jeg også var grufull forgje svangerskap. Kjøpte en dyr mamma bukse på en dyr mammabutikk! Angrer ikke på det! Kjempe stor forskjell på buksene...
 
Tenkte å ikke kjøpe mammakler i det hele tatt. Får bare bruke kler jeg har i huset. Blir sikkert til at jeg går i joggebukse/tights og stor genser på slutten :)
 
Jeg gleder meg over svangerskapet og vil veldig gjerne vise det frem når tiden er inne , men foreløpig vil jeg jo ikke si noe til noen.

Det har ingenting med det å gjøre. Synes bare mammaklær er lite flatterende på min kropp og vil heller bruke vanlig klær i større størrelser.
 
Jeg har lagt bort olabuksene, og går bare i tights/joggebukser nå. På jobb bruker jeg uansett sykehusklær, så det er bare hjemme jeg trenger vanlige klær, så da holder det lenge med vanlige tightser/joggebukser. :happy:
 
Er 9+3 og starter med mammabukser på mandag. Kan ikke gå i joggebukse på jobb, men heller ikke åpne bukseknapper for ømme mager, så da har jeg kjøpt meg en svart mammabukse på H&M. Det burde ikke synes med en lang, vid genser. Håper jeg ;)
 
Er 9+3 og starter med mammabukser på mandag. Kan ikke gå i joggebukse på jobb, men heller ikke åpne bukseknapper for ømme mager, så da har jeg kjøpt meg en svart mammabukse på H&M. Det burde ikke synes med en lang, vid genser. Håper jeg ;)
Ja, har vært på H&m og tittet litt og de har mye fint som kunne lette litt på trykke og allikevel ikke synes
 
Har funnet frem mammaklær men trenger det ikke helt enda. Brukte vel så mye tights og tunika som mammaklær sist, så går jo an å snike seg unna med det. Evt å sørge for at genseren dekker magebeltet på buksen?
 
Gikk med mammabukse her hin dagen, skulle bare på butikken så var sikker på at ingen så meg. Er lissom bare 7+2 i dag så føler det er allllt for tidlig men alt annet er stramt og ubehaglig
 
Jeg klarer enda å gå med en stretchnukse gra gina tricot med høyt liv.
Føler meg litt teit, fordi jeg kjøpte to mammabukser på H&M før jeg i det hele tatt var gravid:D men da hadde jeg vært på shopping med ei gravid venninne som påpekte at de ALDRI hadde store størrelser tilgjengelig.. Så da vi tilfeldigvis var på H&M samme dag som de hadde fådd inn ny leveranse var beskjeden klar fra henne; "du burde kjøpe nå…!!"
Så de ligger klare ;) …men vet ikke når jeg skal begynne å bruke de da.. på jobb bruker jeg fritidsbukser.
 
Back
Topp