Når skal vi som er studenter, egnetlig starte igjen på skolen?

min-første

Blir kjent med forumet
Hei! Hvis alt går bra så får jeg ikke fullført neste  studieår, er det noen som veit hvordan studenter gjør det? Når bør vi starte på skolen, og når bør barnet i barnehagen? (for at vi ikke skal gå uten å få pengr inn i kassa)

Jeg var student da jeg fikk førstemann. Da sluttet jeg midt i året og startet på samme tid igjen året etter. Du får 10 mnd med støtte fra Lånekassen og har også mulighet til å få foreldrepenger hvis du har jobbet i tilegg til studier.

Om alt går bra så håper jeg at jeg får tatt de to/tre eksamene jeg har før jul, og så skal jeg studere samtidig som jeg har permisjon også... Mannen skal ta ut gradert permisjon, 49 % for at jeg kan gå litt på skole uten den lille med hele tiden og for at jeg skal få fullt stipend fra lånekassen...
Har bare dette semesteret og ett år igjen så vil ikke utsette noe voldsomt, så da tar jeg heller å fullfører studiet...

*FrøkenA* skrev:
Jeg var student da jeg fikk førstemann. Da sluttet jeg midt i året og startet på samme tid igjen året etter. Du får 10 mnd med støtte fra Lånekassen og har også mulighet til å få foreldrepenger hvis du har jobbet i tilegg til studier.

Okei, takk for hjelpa :) er så masse jeg lurer på, så alltid greit å få spurt noen her :)

Back
Topp