Når skal vi ha svangerskapskontroller?

Marihøne9

Glad i forumet
Jeg var hos jordmor i uke 11, ultralyd i uke 18 og tenkte at jeg skulle bestille neste kontroll hos lege. Jeg gjorde det på nettet da det er de samme for meg når timer er, så jeg skrev hvor langt jeg var på vei osv.. og fikk time på mandag, da er jeg 20+3.. trodde neste kontroll skulle være rundt uke 24? Noen som har peiling?
 
Jm slang inn en ekstra på meg etter oul, så ikke nødvendigvis at man kun har de som står beskrevet over. Du kan jo utsette den om du ikke føler behovet, evt får du nok en ny i uke 24 :)
 
Jeg har uke 25 med lege og uke28 med jordmor.
 
Jeg har allerede vært hos legen 2 ganger, Oul også skal jeg til jordmor på torsdag og legen igjen 4 mars. Og er 22 uker.
 
Dvs ikke noe til legen.. kun jm :)
 
Jeg er i uke 8 nå og tenker å dra til jm i uke 12! Får visst ikke ta blodprøve før det uansett?
 
Jeg er i uke 8 nå og tenker å dra til jm i uke 12! Får visst ikke ta blodprøve før det uansett?
Korrekt. Men du kan jo ha behov for å snakke med noen før det:)
 
Vært hos lege i uke 10 og 16, oul uke 18, jm uke 20, planlagt lege uke 22, ekstra ul uke 24, jm uke 28. Så får jeg se mot slutten om jeg har behov for oftere:)

Men stemmer at neste ktr egentlig er i uke 24. Så hvis du ikke føler behov for den timen kan du utsette den:)
 
Jeg har neste time i uke 23, skulle være i uke 24 men da hsr jm ferie :)
 
Back
Topp