når skal mn pakke ?

Anette 31

Betatt av forumet
hei sikkert et litt dumt spørsmål dette her men når skal man egentlig begynne å pakke ned det man skal ha med til fødslen ? jeg er nå 30 uker og 2 dager på vei

Kan være greit å ha pakket ca 1 mnd før termin, man vet jo aldri når det kan skje... [:)]

Jeg skal pakke en mnd. før. Greit at baggen står klar når fødselen er igang for da er det ikke så lett å tenke klart. Glad jeg hadde pakket ferdig i god tid sist for vi hadde veeeldig dårlig tid + at han kom før temin.

Jeg pakket i uke 30 for sikkerhets skyld.

ORIGINAL: Minimeg

Er bare delvis pakka jeg. Hadde tenkt å ha disse gravidbuksene jeg går i etter fødselen og. Så jeg ma vente litt med de. Ellers så må jeg vel på truseshopping. Ikke lett med stringtruser etter en fødsel.[:D]

Hehe ja det måtte jeg og - kjøpte en 5-pack med hipsters på HM, kostet bare 89 eller noe.

hjelp... er det noen som vet hva man skal ha m seg på sykehuset?? har ikkje peiling jeg.. pliz svar!!![;)]

kan noen være så snill å svare meg på hva man skal pakke m seg når man skal på sykehuset?? plis??

Her er baglista mi:

Meg:
1 kosedress
2 ammebh
2 gensere
4 par sokker
4 truser
ammeinnlegg
kamera
batteri til kamera
tøfler
lypsyl
bind
bodylotion
vannflaske
shampoo/balsam
deo
tannbørste/tannkrem
mobillader
sminke
helsekort
penger
toalettpapir som er mykt
singletter
hårstrikker - hårklype
Lesestoff

Gubben:
Lesestoff
mobillader
joggebukse
2 t-skjorter
3 boksere
3 par sokker
Vannflaske
deo
tannbørste

bebis:
Sykehuslue
bodyer
Hentesett
Teppe
Bilsete

Frukt, kjeks, godteri
mat til gubben
Musikk

Pakk så fort som mulig. gjerne 9 måneder før termin. Jeg synes ikke det var spesielt enkelt å pakke baggen til madammen da vi fikk 6 uker før tida forrige gang.

Jeg tenkte jeg skulle begynne å pakke nå(uke 35), har for meg at det er passe tid, man vet jo aldri sikkert. Og så har jeg gått til innkjøp av ny kosebukse, 2 ammetopper,2 ammebh, og noen store gode hipsters\boksere. Deilig å ha noe nytt på sykehuset.[:)] (Skal selvfølgelig pakke ned en god del flere ting også da)

[8|]Tror kansje at jeg bør i alle fall finne frem en bag..... Litt treig kansje?
Men bor ganske nært sykehuset da,så det er ikke noen krise om jeg ikke rekker det! Etter å ha bodd sammen med gubben i snart 16 år vet han jo forskjell på mensen-truser og normale[:D] Og amme-bh er det han som har kjøpt! Flinke mannen min![:D]

Halloen....
Har lest at man burde pakke I ca Uke 33 - Uke 34.... [:D]

ORIGINAL: suprEspen

Pakk så fort som mulig. gjerne 9 måneder før termin. Jeg synes ikke det var spesielt enkelt å pakke baggen til madammen da vi fikk 6 uker før tida forrige gang.

[:D]ni måneder før termin ja,pakke sykehus baggen før man blir gravid da[:D]

antar du mente ni uker?[:D]

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: suprEspen

[:D]ni måneder før termin ja,pakke sykehus baggen før man blir gravid da[:D]

antar du mente ni uker?[:D]

Nei, jeg mente 9 måneder. Bedre å være føre var, enn etter snar. [:D]

Back
Topp