S
**SunFlower**
Guest
Husker ikke, når er det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innen første mandag etter påske. Med mindre vær og føreforhold tilsier noe annet. Hvilket det ofte kan med så tidlig påske som i år. Avhengig av hvor en bor.Etter vær og føreforholdmen har du pigger mener jeg de skal være av innen utgangen av april
![]()
Innen første mandag etter påske. Med mindre vær og føreforhold tilsier noe annet. Hvilket det ofte kan med så tidlig påske som i år. Avhengig av hvor en bor.
Og egne regler i nord
Nei,regelen er første mandag etter påske for piggdekk. Uavhengig av når påsken er, så er en idiotisk regel. Kun lov med pigg etter det om føret tilsier det.Men det er vel en uskreven regel?
Men det er vel en uskreven regel?
Nei,regelen er første mandag etter påske for piggdekk. Uavhengig av når påsken er, så er en idiotisk regel. Kun lov med pigg etter det om føret tilsier det.
Så om jeg kjører på pigg tirsdag om en uke i været vi har her i Bergen nå, risikerer jeg å bli tatt for det.
Det er innen mandag etter påske i sør (og 1. Mai i nord) og forbehold om føre som flere har skrevet mange gangerHar hørt 15april, men jammen om jeg er sikker :<