Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme her.Jeg fikk beskjed om at han måtte ha sendt inn søknad om permisjon innen min siste permisjonsdag.
har hørt nevnt, ca 6 uker før min permisjon er over.. Ikke til å bli klok på disse reglene, er sikkert forskjellig fra plass til plass også ettersom hvor lang behandlingstid de har kanskje ?
mine søknadspapirer ble behandlet og besvart på 1 uke, jeg tilhører tønbserg , ganske imponerende
samme her.
mine søknadspapirer ble behandlet og besvart på 1 uke, jeg tilhører tønbserg , ganske imponerende
Man må fortsatt søke om fars permisjon før mors siste permisjonsdag, selv om han skal ha utsettelse/gradert uttak.hva om faren ikke skal ha permisjon rett etter meg? men ved senere anledning, når søker man da?
Sendte du inn papirene til Nav Tønsberg? Jeg sendte det inn til adressen som stod på forsidearket?
Neida , jeg sendte til den adressen som dukket opp på forsideanket på søknaden, men gikk raskt fordet
Snodig, jeg sendte min for 4 uker siden, ikke hørt noe..... bor også i Tønsberg!
Jeg fikk beskjed om at han måtte ha sendt inn søknad om permisjon innen min siste permisjonsdag.